Re-Branding

Ovaj trening odgovara na pitanje kako se uspešno može promeniti mišljenje koje ljudi imaju o vašem brendu? Kompaniji? Ili proizvodima – i zbog čega je to ponekad potrebno?

Na ova pitanja nije jednostavno dati univerzalan odgovor. Ali metodologija koju koristimo daje neke važne odgovore. Prvo moramo utvrditi da li zaista postoji potreba za promenom identiteta brenda, jer je to skup proces sa dalekosežnim posledicama. Zatim, ako je odogovor da – koji je najefikasniji i troškovno optimalan metod da se to sprovede.

Izazovi na koje nailazimo tokom procesa rebrendiranja su brojni: kako da ne izgubimo stare lojalne potrošače, kako da tržište ne dovedemo u zabunu; kako da sve promene operativno sprovedemo u život..? Da li je promena znaka i loga prvi ili poslednji korak u ovom procesu?

Kada jedna kompanija preuzme drugu kompaniju, kako donosi odluke koje brendove će zadržati a koje neće. Zbog čega Facebook menja ime u Metaverse? Da li je u pitanju kontrola štete usled mnogih skandala ili je to logičan naredni korak u razvoju kompanije? Analiziraćemo nekoliko primera sa domaćeg tržišta iz prakse autora treninga, kao i nekoliko ilustrativnih primera iz sveta, koji će nam pomoći da bolje razumemo i usvojimo materiju.

Trening se održava u DECEMBRU, u utorak i sredu: 7. i 8. 12. 2021. od 13:00 – 17:15, on-line, preko platforme ZOOM.

Zašto je ePlus vaš pravi izbor za ovaj trening?

Naš trening Brend arhitektura je baziran na:

  • 20-godišnjoj praksi autora treninga, koji je je imao lidersku ulogu u internacionalnim timovima koji su na tržištima Srbije i CEE regije razvijali brendove: McDonald’s, Audi, Doncafe, Centroproizvod, Nestle Ice Cream, Lesaffre, Don Don, Pons Čačak, Jasen Kraljevo, Mega i mnoge druge, veće i manje, inostrane i domaće brendove.
  • Vodio timove koji su rebrendirali Nestle Ice Cream (nakon preuzimanja grčkog Delyuga); Centroproizvod (promena imidža nakon svojinske promene); Pekarsku industriju Pons iz Čačka; Industriju Jasen iz Kraljeva (nakon svojinske transformacije), vodeću pekarsku industriju ex-yu regiona Don Don, FK Crvena zvezda (vraćanje retro znaka) i pokretanje komercijalnih delatnosti…
  • Teorijskoj osnovi koju iz najbolje svetske literature
  • Najboljim svetskim praksama, sa objašnjenjima

Teme Re-Branding treninga

Svaki segment treninga sadrži i praktični deo, koji olakšava usvajanje materije i rezultira otvaranjem novih vidika u marketing komunikacijama, prodajnom pristupu, razvoju novih proizvoda i tržišta. Tokom treninga ćemo se baviti sledećim temama:

  • Brend i kako potrošači doživljavaju nas i naš proizvod/uslugu
  • Kako da znamo da li je i kada je vreme za promenu
  • Da li je rešenje problema re-brendiranje ili razvoj brend arhitekture (npr. uvođenje novih brendova)
  • Definisanje primarnog cilja koji želimo da postignjemo rebrendiranjem
  • Izrada plana re-brendiranja
  • Formiranje i upravljanje timom koji vodi ovaj proces
  • Korak-po-korak procesi po fazama rebrendiranja
  • Koji podaci i analize su nam potrebni pre i u toku rebrendiranja
  • Dodirne tačke brenda sa potrošačem
  • Brand Audit
  • Analiza konkurencije
  • Razvoj strategije rebrendiranja
  • Definisanje nove pozicije
  • Faktori koji utiču na proces rebrendiranja i kako njima upravljati
  • Kreativni proces vizuelnog rebrendiranja (dizajnerski aspekti)
  • Metodi evaluacije rešenja rebrendinga
  • Interna i eksterna komunikacija u procesu rebrendiranja
  • Lansiranje novog identiteta ciljnim grupama
  • Najbolje svetske studije slučajeva sa analizom
  • Insajderske analize studija slučajeva sa domaćeg tržišta

Vaš trener Stefan Ivanović

Stefan Ivanović ima iskustvo na liderskim pozicijama u timovima koji su razvijali brendove: McDonald’s, Audi, Doncafe, Centroproizvod, Nestle Ice Cream, Lesaffre, Don Don, Pons Čačak, Jasen Kraljevo, Mega Užice i druge:

  • CEO, konsultant, trener i mentor 1:1 @ ePlus, Belgrade (Serbia) / specijalizovana agencija za B2B i B2C marketing i prodajne strategije
  • Rukovodilac timova izrade strategije brendiranja turističkih regiona Starogradsko polje na Hvaru (2020.) i Cetinska Krajina (2019.) sa razvojem operativnih planova i budžeta za digitalne i off-line komunikacije na ciljnim tržištima
  • Konsultant u programu podrške razvoja tržišne konkurentnosti i izvoznog kapaciteta za mala i srednja preduzeća u Srbiji (SECEP), vođen od strane International Development Ireland (IDI)
  • Autor treninga Izvoz – planiranje i realizacija, za program podrške proizvođačima prehrambenih proizvoda, finansiran od strane USAID (2019.) i koautor treninga Abeceda izvoza sa Alessandrom Silvestrijem, realizovan za potrebe Razvojne agencije Srbije (2017.)
  • COO @ Jasen, Belgrade / Kraljevo (Serbia)
  • Regional Account Director CEE @ DDB Worldwide, Bucharest (Romania)
  • Generalni direktor @ DDB Worldwide, Sofia (Bulgaria)
  • Izvršni direktor @ DDB Worldwide, Skopje (Northern Macedonia)
  • Account Director @ DDB Worldwide, Belgrade (Serbia)
  • Direktor marketinga i izvoza @ Doncafe (Strauss Group)
  • Direktor marketinga @ Nestle Ice Cream, Belgrade
  • Direktor marketinga @ Centroproizvod, Belgrade
  • Direktor marketinga i komercijalnih poslova @ FK Crvena zvezda, Belgrade
  • Account Manager @ Mark Plan, Pančevo
  • Autor stručnih članaka u vodećim B2B publikacijama: Trendovi u prehrambenoj industriji 2022; Abeceda izvoza (sa Alessandrom Silvestrijem); Sponzorstvo u sportu; Unapređenje prodaje „korak-po-korak“

Održavanje treninga

Za održavanje treninga potrebno je 2 radna dana, tako raspoređena da se materija lepo „slegne“, a sa druge strane da vam ostane dovoljno vremena i za druge poslovne obaveze.

Trening se održava u DECEMBRU, u utorak i sredu: 7. i 8. 12. 2021. od 13:00 – 17:15, on-line, preko platforme ZOOM.

Usled nestabilne epidemiološke situacije koja onemogućava bezbedno održavanje treninga uživo, isti će se održaće on-line, na Zoom platformi.

Svi polaznici će nakon kompletirane prijave dobiti elektronsku pozivnicu sa kojom će moći da pristupe i interaktivno učestvuju u treningu sa svog računara ili mobilnog uređaja.

Cena i uslovi plaćanja

Na raspolaganju su vam brojne pogodnosti, koje utiču na cenu. Za avansno plaćanje, uz korišćenje PROMO-koda, cena koju možete ostvariti je 7,200 dinara, odnosno 60 EUR za plaćanje iz inostranstva. Za sve pogodnosti i mogućnosti plaćanja na rate kliknite na dugme za više informacija, pa ćemo vam poslati kompletan Curriculum treninga sa svim informacijama.Više informacija

Plaćanje iz Republike Srbije je u dinarima, uplatom na dinarski račun, a iz drugih zemalja u EUR, po instrukcijama za plaćanje na devizni račun ePlus Marketing Centra. Plaćanje se vrši na osnovu predračuna. Plaćanje je moguće izvršiti i na rate, uz brojne pogodnosti koje nudimo. Registujte se OVDE da biste dobili PROMO kod koji vam donosi 25% popusta na jedan trening po vašem izboru. Promo kod možete iskoristiti u narednih 12 meseci.Prijavi se

Trening se održava u DECEMBRU, u utorak i sredu: 7. i 8. 12. 2021. od 13:00 – 17:15, on-line, preko platforme ZOOM.