Category, Product i PL Management

Category, Product i PL Management su se tokom prethodnih godina pozicionirale kao strateške poslovna discipline. Od njih u najvećoj meri zavisi ostvarenje poslovnih rezultata jedne kompanije. U rukama Category menadžera (CM) se u velikoj meri nalaze sva 4 elementa marketing miksa (Product, Price, Place, Distribution). Pomoću njih, CM može da efikasno  upravlja, odnosno koordinira, svim procesima vezanim za uspešnost i razvoj svojih kategorija. Blisko povezane su i funkcije PL (menadžer privatnih robnih marki) i (PM) Product menadžeri – zaduženi za razvoj novih proizvoda, odnosno brendova. U proizvodnim kompanijama tu bismo dodali brend menadžere i menadžere razvoja.

Važnost Category, Product i PL menadžera

Sve veća međuzavisnost različitih timova i upliv CM, PM i PL menadžera u sve poslovne funkcije kreira i problem jasnog razgraničenja odgovornosti, definisanja pokazatelja i merenja uspešnosti (KPIs), a samim tim i odgovarajuće raspodele pravičnih i motivišućih sistema nagrađivanja. Dakle, sve ove pobrojane poslovne discipline dobijaju sve više na značaju u kompanijskom okruženju. Štaviše, ljudi iz ovih sektora postaju dominantni faktori uspeha kompanije.

CATEGORY MANAGER (CM) ili menadžer kategorija – upravlja, kako samo ime kaže, kategorijama proizvoda ili usluga. Kategorije su segmenti asortimana koji su grupisani po određenim kriterijumima, kako bi se kupci lakše snalazili i brže donosili odluke o kupovini.

Posao ljudi koji rade u Category, Product i PL Managementu se ne shvata na isti način u svim kompanijama. Kada na to dodamo da se na fakultetima ove dve discipline ne uče kao zaseban predmet, dolazimo do pitanja:  KAKO SE OBUČAVA CATEGORY / PRODUCT / PL MANAGER za vrhunske rezultate?

Samo kroz usmerenu praksu. Kroz naš jedinstveni trening, objašnjavamo sve bitne stvari, koje prilagođavamo u velikoj meri specifičnim potrebama polaznika. Potrebu kompanija za sistematskim usavršavanjem Category, Product i PL Managera smo shvatili kao VRHUNSKI IZAZOV.

Trening Category, Product i PL Management

Dobrodošli na PRVI OBUHVATNI TRENING iz Category, Product i PL Managementa!

Naš intenzivni trening sastoji se od 6 osnovnih modula. Nakon pohađanja ovog treninga, imaćete suštinsko znanje potrebno za efikasan i profitabilan rad.

Sa preko 40 tema koje pokrivamo, obuhvatili smo sve aspekte Category, Product i PL menadžmeta. Ali to nije sve! Naš trening nudi ne samo teorijsko znanje, već i obilje praktičnih vežbi, koje će vam pomoći da primenite naučeno u stvarnim situacijama.

Za više informacija i detaljan kurikulum treninga, kliknite na donje dugme:

Kome je namenjen ovaj trening

Ovaj trening je nastao rezultat intenzivne prakse predavača iz ovih oblasti. Polaznici imaju mogućnost da iz prve ruke slušaju i najbolje prakse iz različitih industrija, kao i univerzalne principe i neophodna znanja za uspešno obavljanje posla. Ovo je, dakle, trening za:

  • Menadžere kategorija
  • Product menadžere
  • Product Owner-e
  • PL menadžere
  • Brend menadžere
  • Profesionalce u marketingu, prodaji i razvoju
  • Ambiciozne preduzetnike

Održavanje treninga Menadžer KATEGORIJE, Product i PL Manager

Za kompanije sa 5 ili više polaznika, preporučujemo da nas kontaktirate, kako bismo vam napravili personalizaciju treninga, za potrebe vaših polaznika.

Treninge organizujemo u celom Adriatic regionu. Za održavanje treninga van Beograda (preko 40km), naprlaćuju se dodatno samo realni troškovi puta i eventualnog smeštaja predavača.

Preporučeno održavanje ovog treninga je UŽIVO, inhouse – sa personalizacijom za svakog klijenta u zavisnosti od delatnosti poslovanja. Treninzi uživo su efikasniji, imaju više interaktivnosti, a sami birate vreme i mesto održavanja.

Za kompanije sa manjim brojem polaznika (do 4 polaznika) ili za udaljene timove, postoji mogućnost organizovanja online treninga. Hibridne treninge (uživo trening sa online strimovanjem) ne praktikujemo, jer će uvek jedna publika biti uskraćena pune pažnje predavača.

Posebno ističemo naše jedan-na-jedan konsultacije sa polaznicima. Na taj način, ne samo da dobijate podršku i savete od naših predavača, već imate priliku da svoje znanje direktno primenite uz njihovu pomoć.

Plan treninga CATEGORY, PRODUCT & PL MANAGEMENT

Trening program Menadžer kategorije, Product i PL Manager sastoji se iz 6 modula, kroz koja stičemo sva neophodna znanja iz ove dve oblasti. Polaznici mogu pohađati ceo trening program, te steći obuhvatno znanje za obavljanje ovog posla, ili odabrati samo neke od modula po svom izboru. Za detaljnu satnicu treninga, kliknite na tekst VIŠE INFORMACIJA.

Ceo trening se sastoji iz 6 modula. Kompanije mogu odabrati ceo program, čime pružaju obuhvatno znanje svojim zaposlenima, ili se opredeliti samo za neke module, koji su najpotrebniji u datom trenutku.

01 Upravljanje asortimanom

Uslov za profitabilno poslovanje jeste PROFITABILAN asortiman proizvoda i usluga koji kreira posete, koji potrošači žele i za koje su spremni da plate punu cenu. Naučite kako se  postavlja i upravlja asortimanom, koje strategije upravljanja asortimanom su vam na raspolaganju, kako se upravlja cenama i kako možete promovisati proizvode u omnichannel okruženju.

02 Optimizacija asortimana

Uvođenje novih proizvoda donosi nove kupce i profit. Ali previše proizvoda neretko dovodi i do neefikasnosti gubljenja fokusa i smanjivanja profitabilnosti.  Nefokusirani asortiman dovodi potrošača u zabunu. Sa druge strane i “rupe” u asortimanu vas sprečavaju da ostvarite maksimalne rezultate, kupci onda moraju da idu kod konkurenata. Ovladajte optimizacijom asortimana, po metodologiji koja garantuje profitabilnost, konkurentnost i rast. Učimo najvažnije finansijske i nefinansijske analize potrebne sa utvrdite prostore za optimizaciju asortimana. Više o ovoj temi pogledajte ovde.

03 Razvoj brendova, PL-a i njihovo povezivanje

Izgradnja i upravljanje jednog brenda se razlikuje od upravljanje paletom brendova. Svaki brend ima jasnu ulogu na tržištu. Upravljanje portfoliom brendova se dopunjava sa upravljanjem asortimana proizvoda – i jedino kada se objedine, dolazi do maksimalnog profitabilnog rasta.

04 Razvoj novih proizvoda │ Design Thinking Lansiranje na tržište

Svet se ubrzano menja, kao i potrebe potrošača. Ovaj modul usmerava kako se upravlja idejama za inovacije, koje procedure su obavezne u razvoju novih (ili inoviranju postojećih) proizvoda i ambalaža. Trening obuhvata tok kompletnog projekta, od pojave i „ulaska“ ideje u sistem, do lansiranja novog proizvoda na tržište.

05 Komunikacione veštine za efikasnog PM CM PL menadžera

Svi eksperti se slažu sa činjenicom da su veštine komunikacije od suštinskog značaja za efikasne PM i CM menadžere. Tema ovog modula su vođenje sastanaka, delotvorna razmena informacija, upravljanje saradnicima na daljinu, izveštavanje, delegiranje zaduženja i inspirisanje timova.

06 Tržište, ciljna grupa i Customer Experience (CX)

Konverzije koje potrošač pravi jesu ultimativni cilj svih poslovnih aktivnosti. Dubinsko poznavanje potreba potrošača kroz uvide (insights) jeste najvažnija tačka u upravljanju odnosa sa potrošačem. Kroz ovaj modul ovladaćete ključnim veštinama upravljanja iskustvom potrošača tokom procesa donošenja odluke o kupovini.

Za detaljnije informacije, teme koje se obrađuju u svakom modulu, cene i pogodnosti, kliknite na dugme:

Predavači CATEGORY & PRODUCT & PL MANAGEMENT

Stefan Ivanović, direktor ePlus Marketing Centra ima neposredno korporativno iskustvo u upravljanju asortimanom proizvoda i brendova, pozicionoranjem, cenovnom politikom i uticajima na ponašanje kupaca u kompanijama Doncafe, Nestle Ice Cream, Centrpoizvod, DDB Worldwide / McDonald’s, Jasen, kao i kroz konsultantski rad sa vodećim ritejlerima i B2B kompanijama u regionu.

Aleksandar Simić, trener i konsultant je na rukovodećim pozicijama u sektorma prodaje i trade marketinga u kompanijama Jaffa, Centroproizvod, Agroekonomik, Coca-Cola HBC, upravljao asortimanom, prodajom, cenovnom politikom, pregovorima, budžetiranjem i marketingom na mestu kupovine.

Nenad Đorđević je iskustvo u ovim oblastima sticao na rukovodećim funkcijama u sektorima marketinga i razvoja proizvoda u kompanijama Don Don, Jaffa, Centroproizvod, Case 3D, Al Grosso i DDB Worldwide.

Vladimir Mladenov je jedan od vodećih stručnjaka za digitalno poslovanje i eCommerce u regionu, sa iskustvom u kompanijama Aksa, Nelt, Đak Sport, takolako.com, GoViral, GoStudy, Webcentric…

Glavni predavači ovog treninga poseduju značajno iskustvo u Category i Product Managementu. Nema potrebe da učite na greškama, jer su oni koji su prolazili kroz sva iskušenja, spremi su da svoja znanja podele sa polaznicima trening programa.

Za više informacija o treningu preuzmite kompletnu brošuru, ili se prijavite:

Cene i pogodnosti

Za sve opcije cena i za cene pojedinačnih modula, popunite donji formular:

Oficijelni Sertifikat

Svi polaznici na kraju treninga dobijaju Oficijelni sertifikat o pohađanju u PDF formatu. Sertifikat se izdaje na srpskom i engleskom jeziku, sa taksativno navedenim obrađenim temama. Naš sertifikat je prepoznat od strane vodećih kompanija i organizacija u regionu. Više informacija i izgled sertifikata pogledajte OVDE.