Aktuelni trening PROGRAMI

Na stranici „Aktuelni trening PROGRAMI“ možete se upoznati sa programima koji su u ponudi za aktuelni period.

Trening program jeste skup modula koji su sadržinski povezani određenom temom i namenjeni su menadžerskim pozicijama. Svrha SPECIJALIZOVANIH TRENING PROGRAMA jeste da pruže obuhvatni pristup određenoj disciplini ili oblasti. Sva neophodna znanja i veštine su koncpirirani na jasan i razumljiv način, uz praktične vežbe koje olakšavaju usvajanje i primenu materije.

Trening „Upravljanje asortimanom“

Trening program UPRAVLJANJE ASORTIMANOM

Profitabilno upravljanje asortimanom je poslovna disciplina koje u današnjem svetu dobija sve više na značaju. Štaviše, menadžeri koji upravljaju asortimanom postaju dominantni faktori uspeha jedne kompanije.

Trening program se sastoji iz 7 modula, koja pružaju obavezni set najvažnijih veština za efikasno upravljanje i optimizaciju asortimana. Takodje, kroz program, polaznici se osposobljavaju da efikasno komuniciraju i sarađuju sa svim sektorima i eksternim saradnicima. U zavisnosti od vaše delatnosti, možete odabrati prilagođeni program za maloprodajne, proizvodne ili za B2B kompanije ili za distributere.

Program od 7 jednodnevnih modula predstavlja logičnu celinu, gde se znanje nadograđuje i povezuje. Detaljna informacija i opisi svih modula se nalazi na stranici Upravljanje asortimanom.

Trening program PRODUCT MANAGEMENT za FMCG

Product menadžeri jesu menadžeri koji od kojih u velikoj meri zavisi ostvarivanje ciljeva jedne kompanije. Veliki broj prozvoda koji se svake godine lansira, ne preživi test tržišta i gasi se i pre isteka od 2 godine. Zašto je to tako? Oko 75% proizvoda koji ne uspeju da se probiju na tržište, nisu uspeli zbog nedostatka empatije i dubinskog uvida u stvarne potrebe korisnika, odnosno potrošača.

Kroz ovaj trening razvijamo kompetencije menadžera koji se bave razvojem i upravljanjem proizvoda, da maksimalno smanje rizike, a povećaju šanse za uspeh svojih  proizvoda (usluga). Vezano za upravljanje razvojem proizvoda, koristimo prilagođenu agilnu metodologiju DESIGN THINKING, prema specifičnostima FMCG industrije.

Cilj trening programa je ovladavanje svim neophodnim aspektima upravljanja proizvodom / uslugom, u svim fazama životnog ciklusa. Sadržaj programa se nalazi na stranici Product Management.

Trening program SHOPPER MARKETING

SHOPPER MARKETING je disciplina koja se bavi uticajima na kupce i potrošače tokom celog tok procesa kupovine. Za razumevanje Shopper Marketinga je ključno razumevanje trenutka kada jedan potrošač ili korisnik postaje kupac. Tačnije – u kom trenutku jedna osoba prestaje da razmišlja kao potrošač / korisnik – i ulazi u „mod“ razmišljanja kupca. U zavisnosti od toga, u mogućnosti smo da utičemo na razmišljanje te osobe na mnoge načine, koji će imati snažan uticaj na odluku o kupovini.

Više informacija o ovom programu možete pronaći na stranici Shopper marketing.

Trening program PERSONALNI BREND

Reputacija u biznisu je jedna od najvažnijih osobina koja diferencira ljude u poslu. Svi preferiraju da sarađuju sa ekspertima i stručnjacima. Svaka kompanija koja želi biti uspešna, mora kreirati timove za koje će se znati da se sastoje od stručnih i pouzdanih ljudi.

Upravo zbog toga, personalni brend je postao glavna tema u poslovnim krugovima i uslov za uspeh u poslu. Naučite kako se pravi reputacija u poslovnom svetu i budite prepoznati kao osoba poželjna za saradnju. Moduli u ovom programu jesu:

  • 01 Lični brend i personalni pitch
  • 02 Veštine poslovne komunikacije i networking
  • 03 Javni nastup i prezentovanje

Više informacija, cene i prijave

Za detaljne informacije, mogućnostima za personalizaciju programa vašim potrebama, cenama, pogodnostima, kao i za prijavu interesovanja za realizaciju programa, molimo da nas kontaktirate putem e-maila.

Više informacija o nama, možete pronaći na stranici O NAMA.