B2B Prodaja & Marketing

B2B (Business-to-Business) koncept prodaje i marketinga između pravnih lica tretiramo na nivou H2H – kao odnos između ljudskih individua. U svakoj kompaniji sve odluke o vašim proizvodima i uslugama donose ljudi. Sa tim ljudima vi komunicirate i pregovarate. Upravo to dodavanje „humanog“ elementa, u današnjem svetu digitalnih komunikacija, kreira poverenje u brend, kojim upravljamo konceptom B2B prodaje & marketinga.

B2B kupci imaju različite potrebe od krajnjih korisnika, te se njima mora pristupati na prilagođen način. Zapravo, u današnjem svetu brišu se jasne razlike između B2B i B2C i sve postaje H2H (Human-to-Human). To je odnos između prodavca i kupaca, posmatran iz perspektive dva jedinstvena ljudska bića i sva komunikacija se prilagođava individualnim jedinkama, uz korišćenje sofisticiranih alata za prenošenje poruka.

Zahvaljući intenzivnom i aktivnom iskustvu naših vodećih eksperata u prodaji i marketingu, u mogućnosti smo da ponudimo superiorna rešenja koja pokazuju delotvornost već i u kratkoročnim realizacijama. U nastavku su neki od primera iz naše prakse u domenu B2B:

Odbrane reference – B2B prodaja & marketing

Lesaffre RS

Vodeća svetska kompanija na tržištu kvasca, mikseva i poboljšivača za pekarsku industriju. Sa kompanijom Lesaffre u Srbiji već godinama imamo partnerski odnos i razvijamo permanentne aktivnosti na polju unapređenja poslovanja sa B2B kupcima. Najznačajniji projekat koji smo zajednički razvili jeste Pekarijada – nacionalno takmičenje profesionalnih i mladih pekara. Ovo takmičenje u prvi plan ističe pekara, njegovo umeće, znanje i posvećenost i transformiše pekara od zanatlije u umetnika. Pekarijada se održava na svake dve godine. Više o Pekarijadi možete pročitati ovde..

Zepter International

Mutlinacionalna kompanija – lider u kategorijama proizvoda koji poboljšavaju kvalitet i stil života. Zepter posluje u 55 zemalja širom sveta. Od značajnih projekata koje smo razradili za Zepter, izdvajamo:

  • formiranje, upravljanje i razvoj specijalizovanog B2B prodajnog tima;
  • razvoj saradnje sa velikim maloprodajnim sistemima;
  • lansiranje Tesla HyperLight Eyewear na F1 trci u Monte Carlu 2019


di-go 

Deo grupacije Lesaffre sa sedištem u Zagrebu. Lesaffre je vodeća svetske kompanije na tržištu kvasca, mikseva i poboljšivača za pekarsku industriju. B2B projekti koje smo realizovali za brend di-go:

  • uvođenje novog portfolija proizvoda na tržište Adriatic regiona, za profesionalne kupce;
  • razvoj di-go kluba lojalnosti profesionalnih kupaca;
  • promocija mobilne aplikacije za profesionalce.


Doncafe

Jedna od najvećih kompanija na tržištu kafe u Adriatic regiji i deo Strauss grupacije. B2B projekti:

  • razvoj B2B prodajne i marketing strategije;
  • razvoj baze kupaca (veliki lanci i trgovci na malo);
  • aktivnosti usmerene prema profesionalnim kupcima
  • razvoj brend arhitekture, razvoj portfolija proizvoda i brendova;
  • eksportne aktivnosti na tržišta regiona.

FK Crvena zvezda

Crvena zvezda je jedan od najvećih globalno poznatih sprskih brendova. Titula šampiona Evrope, a zatim i svetskog klupskog prvaka zauvek su upisali ime Crvene zvezde zlatnim slovima u anale svetskog fudbala. Od B2B aktivnosti koje sam imao prilike da razvijam za FK Crvena zvezda, izdvajam sledeće:

  • razvoj sponzorskog pula, sastavljen od najvećih i najuglednijih domaćih i svetskih kompanija;
  • razvoj saradnje sa vodećim svetskim kompanijama u domenu komercijalizacije i prodaje licenciranih proizvoda i usluga
  • saradnja sa međunarodnim sportskim organizacijama (UEFA);
  • razvoj koncepta maloprodaje i ugostiteljstva na stadionu Rajko Mitić (Hospitality);
  • razvoj digitalnih kanala prodaje i komunikacije,
  • organizacija događaja i upravljanje odnosima sa javnošću,
  • razvoj brenda FK Crvena zvezda;

Pons

Pons je vodeća pekarska industrija Centralne Srbije. Pored impozantnog pogona industrijske pekara, ali i specijalizovanih pogona za proizvodnju premium zanatskih proizvoda, u sastavu Ponsa nalaze se i 32 maloprodajna objekta. Realizovani B2B projekti:

  • razvoj poslovanja sa velikim nacionalnim i regionalnim kupcima (Key Accounts);
  • razvoj izvoznih aktivnosti za tržišta zapadne Evrope;
  • razvoj brendova, prodajne i marketing strategije i poslovnog modela;
  • izgradnja brend arhitekture – re-brendiranje kompanije i maloprodajnog lanca;
  • organizacija prezentacija i nastupa za profesionalne kupce
  • Osmišljavanje i produkcija svih materijala za sastanke, prezentacije i prodajne aktivnosti

Otvaranje „Baking Centra“ za velike industrijske kupce u Beču, Austria

Za francusku kompaniju Lesaffre, svetskog lidera u proizvodnji kvasca i mešavina za pekarstvo, osmislili smo i organizovali launch event – otvaranje specijalizovanog Baking Centra u Beču, za velike industijske klijente iz Centralne Evrope. Za potrebe eventa proizveli smo obiman video materijal kojim smo predstavljali novi proizvode, kao i animacije koje su se putem hologramske projekcije ostavile snažan utisak na zvanice. Kratki film sa eventa možete pogledati na našem YouTube kanalu:

Još malo B2B projekata…

S obzirom da su nam B2B aktivnosti specijalnost, zaista je obimna baza projekata koje smo realizovali u ovom domenu. Za više informacija o B2B projektima, budite slobodni da nas kontaktirate ovde.

NAZAD NA GLAVNI MENU