Aktuelni trening PROGRAMI

Na stranici „Aktuelni trening PROGRAMI“ možete se upoznati sa programima koji su u specijalnoj ponudi za aktuelni period.

Šta su trening PROGRAMI i u čemu se razlikuju od trening modula? Trening program jeste skup više trening modula, koji su sadržinski povezani određenom temom i namenjeni su menadžerskim pozicijama. Svrha SPECIJALIZOVANIH TRENING PROGRAMA jeste da pruže obuhvatni pristup određenoj disciplini ili oblasti. Sva neophodna znanja i veštine su koncipirani na jasan i razumljiv način, uz praktične vežbe, studije slučaja i razradjene templejte, koje olakšavaju puno razumevanje i brzu primenu usvojene materije.

Trening „Upravljanje asortimanom“

Trening program UPRAVLJANJE ASORTIMANOM za FMCG

CATEGORY MANAGEMENT / BRAND MANAGEMENT / PRODUCT MANAGEMENT (prilagođen za FMCG sektor)

Product i Brand menadžeri ili Category menadžeri jesu osobe koji od kojih u pretežnoj meri zavisi ostvarivanje ciljeva jedne kompanije. Veliki broj prozvoda koji se svake godine lansira, ne preživi test tržišta i gasi se i pre isteka od 2 godine. Zašto je to tako? Oko 75% proizvoda koji ne uspeju da se probiju na tržište, nisu uspeli zbog nedostatka empatije i dubinskog uvida u stvarne potrebe korisnika, odnosno potrošača.

Kroz ovaj trening razvijamo kompetencije menadžera koji se bave razvojem i upravljanjem proizvoda, da maksimalno smanje rizike, a povećaju šanse za uspeh svojih  proizvoda (usluga). Vezano za upravljanje razvojem proizvoda, koristimo prilagođenu agilnu metodologiju DESIGN THINKING, prema specifičnostima FMCG industrije.

Ovaj trening se sastoji od 7 jednodnevnih modula. Preporučena dinamika održavanja modula je na svake 2-4 sedmice. Trening module realizujemo na svim tržištima Adriatic regiona, u prostorijama koje naznači klijent.

Cilj trening programa je ovladavanje svim neophodnim elementima marketing miksa i svim relevantnim aspektima upravljanja proizvodom / uslugom, u svim fazama životnog ciklusa. Sadržaj svih modula možete pogledati OVDE.

Trening program UPRAVLJANJE ASORTIMANOM za maloprodaju

Profitabilno upravljanje asortimanom je poslovna disciplina koje u današnjem svetu dobija sve više na značaju. Štaviše, Category menadžeri koji upravljaju asortimanom postaju dominantni faktori uspeha jedne kompanije.

Trening program se sastoji iz 7 jednodnevnih modula, koja pružaju obavezni set najvažnijih veština za efikasno upravljanje i optimizaciju asortimana. Takodje, kroz program, polaznici se osposobljavaju da efikasno komuniciraju i sarađuju sa svim sektorima i eksternim saradnicima. U zavisnosti od vaše delatnosti, možete odabrati prilagođeni program za maloprodajneizvršiti određene personalizacije prema zahtevima vašeg segmenta tržišta.

Program od 7 jednodnevnih modula predstavlja logičnu celinu, gde se znanje nadograđuje i povezuje. Detaljna informacija i opisi svih modula se nalazi na stranici Upravljanje asortimanom.

Trening program SHOPPER MARKETING – kako uticati na kupce

SHOPPER MARKETING je disciplina koja se bavi uticajima na kupce i potrošače tokom celog tok procesa kupovine. Za razumevanje Shopper Marketinga je ključno razumevanje trenutka kada jedan potrošač ili korisnik postaje kupac. Tačnije – u kom trenutku jedna osoba prestaje da razmišlja kao potrošač / korisnik – i ulazi u „mod“ razmišljanja kupca. U zavisnosti od toga, u mogućnosti smo da utičemo na razmišljanje te osobe na mnoge načine, koji će imati snažan uticaj na odluku o kupovini.

Više informacija o ovom programu možete pronaći na stranici Shopper marketing.

Trening program PERSONALNI BREND – upravljanje sopstvenom reputacijom

Reputacija u biznisu je jedna od najvažnijih osobina koja diferencira ljude u poslu. Svi preferiraju da sarađuju sa ekspertima i stručnjacima. Svaka kompanija koja želi biti uspešna, mora kreirati timove za koje će se znati da se sastoje od stručnih i pouzdanih ljudi.

Upravo zbog toga, personalni brend je postao glavna tema u poslovnim krugovima i uslov za uspeh u poslu. Naučite kako se pravi reputacija u poslovnom svetu i budite prepoznati kao osoba poželjna za saradnju. Moduli u ovom programu jesu:

  • 01 Lični brend i personalni pitch
  • 02 Veštine poslovne komunikacije i networking
  • 03 Javni nastup i prezentovanje

Više informacija, cene i prijave

Za detaljne informacije, mogućnostima za personalizaciju programa vašim potrebama, cenama, pogodnostima, kao i za prijavu interesovanja za realizaciju programa, molimo da nas kontaktirate putem e-maila.

Više informacija o nama, možete pronaći na stranici O NAMA.