Trendovi u prehrambenoj industriji 2022.

Počev od ove godine, kad vid podrške pomoći domaćim kompanijama usled problema na tržištima izazvanim pandemijom Covid 19, doneli smo odluku da neke trendova u najvažnijim industrijama koje podelimo sa stručnom javnošću. Izveštaj Trendovi u prehrambenoj industriji 2022. je plod saradnje sa Centralnoevropskom asocijacijom za razvoj i saradnju CEARS i realizovan je u okviru programa Biznis Mentor (Bizz Mnt).

UTICAJI NA TRŽIŠTE

Situacija sa pandemijom je u velikoj meri izmenila naše živote i navike, što se odrazilo i na kretanja u prehrambenoj industriji. Od pojave novih rutina u ponašanju potrošača, preko ubrzanih načina za kupovinu i dostavu – sve su to elementi koje će oblikovati buduće delovanje subjekata u prehrambenoj industriji – bilo da su u pitanju proizvođači, distributeri, prodavci na malo ili ugostitelji.

U IZVEŠTAJU ĆETE SAZNATI

Izazovi koje pred proizvođače stavlja prosvećeni potrošač, kome je obilje informacija na par klikova svog pametnog uređaja, odražavaju se i na trendove u prehrambenoj industriji. Gurmanski globalizam nam omogućava da možemo u svakom kutku zemaljske kugle uživati u autentičnim ukusima sa drugog dela sveta – a i uzveštaju smo izdvojili neke ukuse za koje procenjujemo da će biti traženi u našem delu planete.

Trendove koje smo definisali kao ključne i u izveštaju opisali, grupisani su u 7 grupa:

  1. PANDEMIJSKA RUTINA – privremeno stanje ili nova realnost koja će zauvek ostati
  2. LAKOĆA KUPOVINE – tehnologije koje menjaju svet
  3. PROSVEĆENOST – uticaj (dez)informacija na potrošača
  4. UKUSNO I ZDRAVO – o ukusima se (ne) raspravlja
  5. GURMANSKI GLOBALIZAM – želja za novim iskustvima
  6. MARKETING – šta želim da budem?
  7. TRENDOVI U AMBALAŽI – veličina i materijali su bitni

PREUZMITE IZVEŠTAJ

Cilj izveštaja je da se stručnoj javnosti olakšaju procesi strateškog i marketing planiranja, tako što će se najvažniji trendovi sublimirati i dati smernice za aktivnosti u narednom periodu. Izveštaj možete preuzeti na linku Trendovi u prehrambenoj industriji 2022, potpuno besplatno, bez obaveze da se registrujete i ostavljate svoje lične podatke.

Kliknite na sledeću poveznicu da saznate više o nama.