Razvoj maloprodajne mreže

Ako ovo „korona-vreme“ može nekako da se kvalitetno iskoristi, onda je to svakako za projekte razvoja. Razvoj maloprodajne mreže je nešto što zadaje najviše glavobolja – neophodno je investirati veliki novac unapred, a uvek postoji neizvesnost hoće li se i u kom vremenskom periodu investicija isplatiti. U projektima ovog tipa, uvek postoje tri osnovne faze:

Razvoj i planiranje – Izvođenje i kontrola – Primopredaja i analiza

U ovom treningu smo kompiliriali sva znanja neophodna uspešnom menadžeru razvoja maloprodajne mreže. Od izrade planova razvoja, preko analize i odabira lokacija, procene saobraćaja i prometa, izrade studije izvodljivosti i procedure odobrenja projekta – do same realizacije: ugovaranja, pribavljanja neophodnih dozvola i saglasnosti; građevinske realizacije i kontrole radova – i na kraju do primopredaje objekta.

Dobro obučen menadžer je u stanju da se fokusira na prikupljanje relevantnih podataka, da ih analizira i vrši procene neophodne za preduzimanje daljih koraka u projektu. Koristeći proverene metodologije, vreme do otvaranja objekta se značajno skraćuje. Bez obrira da li planirate otvaranje objekata kao greenfield, brownfield, uzimate prostor u zakup, neophodno je uraditi iste projekcije i analize. Kako da vršite poređenje više lokacija, kako odabrati najbolju poziciju u tržnom centru i kako da izvršite procenu prometa u objektu – samo su neke od tema koje su pokrivene.

Zbog velike vrednosti investicije, znanja iz ove oblasti je neophodno da imaju i direktori, vlasnici, menadžeri finansija i operativni menadžeri, kako bi svi mogli da se uključe u rad i timski donose odluke i odobrenja, na bazi dobro pripremljenih analiza i procena.

Ovaj trening objedinjuje obuku za primenu najefikasnijih teorija i praktičnih tehnika za razvoj maloprodajne mreže sa tržišta Republike Srbije, ali i najbolje prakse iz celog sveta.

Koristi od treninga RAZVOJ MALOPRODAJNE MREŽE / kojim veštinama ćete ovladati:
Metodologija identifikacije trgovinskih zona visokog potencijala i lokacija od interesa
Analiza identifikovanih lokacija u cilju izračunavanja potencijalne prodaje
Šta je neophodno za izračunavanje investicionog modela isplativosti projekta
Kako kreirati srednjeročni i dugoročni plan razvoja maloprodajne mreže
Studija izvodljivosti projekta sa aspekta urbanizma, imovine ili tehničkih uslova postojećeg objekta
Pregovori i definisanje bitnih elemenata ugovora u cilju dugoročne zaštite biznisa
Sve operativne procedure neophodne za uspešno vođenje projekta
Odabir optimalnog izvođača radova i kontrola svih radova na objektu
Kako sprovesti realni post-investicioni monitoring realizovanih projekata – kontrola ključnih KPI
Kome je trening namenjen:
Top / senior menadžment: CEO, generalni direktor, vlasnik kompanije, direktori sektora, finansijski direktor, operativni direktor, članovi borda direktora
Srednji menadžment: NBD menadžeri, Menadžeri razvoja maloprodajne mreže, menadžeri maloprodaje, menadžeri prodaje, direktori poslovnih jedinica, menadžeri unutar sektora, operativni menadžeri
Zaposleni koji dolaze u kontakt sa tržištem

Optimalno trajanje treninga – 18 radnih časova:

Online trening: 6 dana x 3 radna časa / 45 minuta
In-house trening uživo: 3 dana x 6 radnih časova / 45 minuta

Molimo vas da nas kontaktirate za više informacija:

e-mail: office@eplus.rs

Telefon: 063 244 441