Za klijenta Zepter International, angažovani smo na nekoliko projekata u domenu unapređenja prodaje i marketing komunikacije. Jedan od veoma izazovnih projekata odnosio se na osimišljavanje i organizaciju lansiranja inovativnog proizvoda Tesla HyperLight Eyewear (THE Glasses). Radi se o naočarima koje funkcionišu drugačije nego bilo koje druge naočare na svetu. THE se mogu nostiti uvek i svuda – kako napolju, tako i unutra.
Zahvaljujući nanotehnologiji na bazi molekula fulerena, koji je integirsan u sočiva, ove naočare u potpunosti štite od svih štetnih zračenja (kako od UV sunčevih zraka, tako i od svih izvora veštačkog svetla). Što je najvažnije od svega – one kompletan štetan spektar svetlosti transformišu u hiperpolarizovanu svetlost koja blagotvorno utiče na vid i funkcije mozga.
Kompanija Zepter Inernational je više od 20 godina generalni sponzor trke Formule 1 u Monte Karlu. Ovaj događaj sa globalnim medijskim pokrivanjem predstavlja odličnu priliku za lansiranje novih proizvoda. Ukoliko vas zanima više informacija o sportskom marketingu i o sponzorstvima u sportu, pročitajte OVDE tekst iz stručnog časopisa Marketing Srbija (MS), koji je napisao direktor agencije ePlus, Stefan Ivanović.
Trke Formule 1 spadaju među najveće globalne sportske događaje. Procenjuje se a u 18 najvećih tržišta, oko 800 miliona ljudi dolazi u dodir sa ovim takmičenjem. Tipologija pratilaca F1 je segmentirana u 6 osnovih grupa:
- Povremeni (Marginals), 24%
- Uživaoci „sa kauča“ (Couch Casuals), 20%
- Novotalasni pratioci (New Waves), 33%
- Sve za F1 (Die Hards), 10%
- Zavisnici (Consumption Addicts), 10%
- Fanatici (Fanatics), 3%
Grafički prikaz sa kratkim opisom segmentacije prikazan je na donjoj ilustraciji:
Lansiranje je ispraćeno snažnim BTL aktivnostima na samoj trci, kao i globalnom kampanjom koja je išla preko digitalnih kanala, što je i rezultiralo značajnim uticajem na prodajne rezultate.