Kako god bile organizovane naše aktivnosti i bilo koji kanal prodaje da koristimo, poslednju i presudnu odluku o svom našim prodajnim naporima na kraju donosi jedna osoba – Centar Univerzuma: potrošač.
U ovom treningu saznajte da li je tačna izreka da je potrošač uvek u pravu; kako ga bolje upoznati i šta raditi da pridobijete nove potrošače, a da kod postojeće baze povećate stepen lojalnosti.
Koristi od treninga “Centar Univerzuma: POTROŠAČ” / kojim veštinama ćete ovladati |
---|
Tipologije potrošača na domaćem tržištu |
Upravljanje STP procesom – Segmentation-Targeting-Positioning |
Kako potrošači percipiraju vrednost |
Podizanje stepena zadovoljstva potrošača |
Kako potrošači postaju lojalni |
Kako nove tehnologije mogu da se koriste za pridobijanje kupaca i postizanje njihovog zadovoljstva |
Modeli procesa donošenja odluka kod potrošača |
Upravljanje procesom Customer Journey |
Osnovi psihologije potrošača |
*
Kome je trening Upravljanje promenama namenjen |
---|
Senior menadžment |
Srednji menadžment |
Zaposleni u sektorima prodaje i marketinga |
Menadžerima koji upravljaju poslovnim jedinicama (kategorija, brend, maloprodajni objekat, proizvodni pogon,servis…) |
* * *
Optimalno trajanje treninga: 2 dana
* * *
Molimo vas da nas kontaktirate za više informacija:
e-mail: office@eplus.rs
Telefon: 063 244 441