Centar Univerzuma: POTROŠAČ

Kako god bile organizovane naše aktivnosti i bilo koji kanal prodaje da koristimo, poslednju i presudnu odluku o svom našim prodajnim naporima na kraju donosi jedna osoba – Centar Univerzuma: potrošač.

U ovom treningu saznajte da li je tačna izreka da je potrošač uvek u pravu; kako ga bolje upoznati i šta raditi da pridobijete nove potrošače, a da kod postojeće baze povećate stepen lojalnosti.

Koristi od treninga „Centar Univerzuma: POTROŠAČ“ / kojim veštinama ćete ovladati
Tipologije potrošača na domaćem tržištu
Upravljanje STP procesom – Segmentation-Targeting-Positioning
Kako potrošači percipiraju vrednost
Podizanje stepena zadovoljstva potrošača
Kako potrošači postaju lojalni
Kako nove tehnologije mogu da se koriste za pridobijanje kupaca i  postizanje njihovog zadovoljstva
Modeli procesa donošenja odluka kod potrošača
Upravljanje procesom Customer Journey
Osnovi psihologije potrošača

*

Kome je trening Upravljanje promenama namenjen
Senior menadžment
Srednji menadžment
Zaposleni u sektorima prodaje i marketinga
Menadžerima koji upravljaju poslovnim jedinicama (kategorija, brend, maloprodajni objekat, proizvodni pogon,servis…)

* * *

Optimalno trajanje treninga: 2 dana

* * *

Molimo vas da nas kontaktirate za više informacija:

e-mail: office@eplus.rs

Telefon: 063 244 441