Kompanije koje nemaju svoju maloprodaju, retko kada su u situaciji da direktno prodaju svoju robu ili usluge krajnjem potrošaču (korisniku), već to rade preko posrednika. Taj posrednik ih prodaje finalnom korisniku, ili ih dorađuje i zatim plasira na tržište. Trening B2B prodaja i marketing nas uči i inspiriše kako da sarađujemo sa posrednikom na win-win osnovama.
Posrednik je taj koji neretko odlučuje hoće li se naša ponuda uopšte naći u vidokrugu potrošača, u kom asortimanu i pod kojim uslovima. Ovaj trening će vas naučiti da B2B prodaju tretirate kao H2H – Human to Human i da svojim proizvodima i uslugama date maksimalnu šansu da ih posrednici zavole i punom snagom podrže na putu do tržišta.
B2B kupci imaju različite potrebe od krajnjih korisnika, te se njima mora pristupati na prilagođen način. Zapravo, u današnjem svetu brišu se jasne razlike između B2B i B2C i sam prodajni proces postaje H2H (Human-to-Human). To je odnos između prodavca i kupaca, posmatran iz perspektive dva jedinstvena ljudska bića i sva komunikacija se prilagođava individualnim jedinkama, uz korišćenje sofisticiranih alata koji nam pomažu.
Zahvaljući intenzivnom i aktivnom iskustvu naših vodećih eksperata u prodaji i marketingu, u mogućnosti smo da ponudimo superiorna B2B rešenja koja pokazuju delotvornost već i u kratkoročnim realizacijama. A svoja praktična znanja iz ove oblasti smo pretočili u napredni poslovni trening.
Kome je namenjen trening B2B prodaja & marketing
Ovaj trening je namenjen svima koji učestvuju u B2B poslovanju ili nameravaju da se specijalizuju za B2B:
- Korporativni direktori / senior menadžment
- Menadžeri u prodaji
- Menadžeri u marketingu
- Preduzetnici i vlasnici biznisa
Sadržaj treninga B2B prodaja & marketing
Ovaj program se prilagođava potrebama i zahtevima klijenta, a ključne oblasti koje su obuhvaćene su:
- Specifičnosti u B2B prodaji
- Segmentacija B2B tržišta
- Donošenje odluke u B2B poslovanju
- MEDDIC metodologija za kvalifikaciju B2B prodajnih prilika.
- Metrics, Economic Buyer, Decision Process, Decision Persons, Identify Pain, Sales Champion
- Kako prepoznati osobe od uticaja na donošenje odluke
- Kako uključiti sve osobe od uticaja u prodajni levak
- Šta su Prodajni Šampioni (Sales Champions), kako se prepoznaju i grade
- Pregovori i prodaja
- Osnove upravljanja ključnim kupcima u B2B
- B2B marketing

Održavanje treninga i kontakt
Trening B2B prodaja i marketing se u potpunosti prilagođava prema potrebama i zahtevima klijenta. U zavisnosti od potreba (prodaja, marketing, kombinacija prodaje i marketinga, upravljanje ključnim kupcima,,,) kreiraćemo program tačno prema vašim potrebama. Pozovite nas na +381 61 189 1080, ili nas kontaktirajte putem e-maila: office@eplus.rs radi upoznavanja i neobavezujućeg informativnog razgovora.
Spisak usluga koji pružamo se nalazi na ovoj stranici. Mi vam ipak preporučujemo da nas kontaktirate, da se upoznamo.
Odbrane reference – B2B prodaja & marketing
U nastavku su neki od primera iz naše prakse u domenu B2B prodaje i marketinga:
Lesaffre Srbija
Lesaffre je vodeća svetska kompanija na tržištu kvasca, mikseva i poboljšivača za pekarsku industriju. Sa kompanijom Lesaffre u Srbiji već godinama imamo partnerski odnos i razvijamo permanentne aktivnosti na polju unapređenja poslovanja sa B2B kupcima. Najznačajniji projekat koji smo zajednički razvili jeste Pekarijada – nacionalno takmičenje profesionalnih i mladih pekara. Kroz ovo takmičenje, Lesaffre je demonstrirao da profesionalne pekare ne doživljava samo kao kupce, već im daje zasluženo društveno priznanje. Pekarijada u prvi plan ističe pekara, njegovo umeće i znanje i transformiše pekara – od zanatlije u istinskog umetnika. Stručni žiri broji preko 20 profesionalaca i omogućava izbor pekara koji su zaista najbolji u svom zanatu. Ovakav pristup je omogućio kompaniji Lesaffre mnogo neposredniji kontakt sa profesionalcima i kreirao je jak temelj za unapređivanje poslovne saradnje sa njima. Ovde možete pročitati više o B2B takmičenju profesionalnih pekara Pekarijada.






Zepter International
Mutlinacionalna kompanija – lider u kategorijama proizvoda koji poboljšavaju kvalitet i stil života. Zepter International posluje u 55 zemalja širom sveta. Od značajnih projekata koje smo razradili za Zepter, izdvajamo:
- formiranje, upravljanje i razvoj specijalizovanog B2B prodajnog tima;
- razvoj saradnje sa velikim maloprodajnim sistemima;
- lansiranje proizvoda Tesla HyperLight Eyewear na F1 trci u Monte Carlu 2019. godine
Lesaffre Hrvatska: di-go rešenja za profesionalce
„di-go“ je brend kvasca sa dugom tradicijom u Adriatic regionu. Pripada grupaciji Lesaffre Adriatic, sa sedištem u Zagrebu. Uspešna saradnja sa Lesaffrom Srbija, dovela nas je i do saradnje sa komanijom Lesaffre u Hrvatskoj, ali i drugim zemljama, kao i sa centralnim ofisom za OCEA region. Od značajnih B2B projekata koje smo realizovali za brand di-go izdvajamo:
- uvođenje kategorije pekarkih mikseva pod brendom di-go (brend ekstenzija), za tržište Adriatic regiona, za profesionalne kupce;
- razvoj di-go kluba lojalnosti profesionalnih kupaca;
- promocija mobilne aplikacije za profesionalce
- Product Launch event za kupce iz celog Adriatic regiona sa lansiranjem proizvoda.
Doncafe
Jedna od najvećih kompanija na tržištu kafe u Adriatic regiji, danas je deo Atlantic grupacije. Od B2B projekata se izdvajaju:
- razvoj B2B prodajne i marketing strategije;
- razvoj baze kupaca (veliki lanci i trgovci na malo);
- aktivnosti usmerene prema profesionalnim kupcima
- razvoj brend arhitekture, razvoj portfolija proizvoda i brendova;
- eksportne aktivnosti na tržišta regiona (saradnja sa distributerima, marketing).
FK Crvena zvezda
Crvena zvezda je jedan od najvećih globalno poznatih brendova iz Srbije. Titula šampiona Evrope, a zatim i svetskog klupskog prvaka zauvek su upisali ime Crvene zvezde zlatnim slovima u anale svetskog fudbala. Od B2B aktivnosti za FK Crvena zvezda, izdvajaju se sledeće:
- razvoj sponzorskog pula, sastavljen od najvećih i najuglednijih domaćih i svetskih kompanija;
- razvoj saradnje sa vodećim svetskim kompanijama u domenu komercijalizacije i prodaje licenciranih proizvoda i usluga;
- saradnja sa međunarodnim sportskim organizacijama (UEFA);
- razvoj koncepta maloprodaje i ugostiteljstva na stadionu Rajko Mitić (Hospitality);
- razvoj digitalnih kanala prodaje i komunikacije,
- organizacija događaja i upravljanje odnosima sa javnošću,
- razvoj brenda FK Crvena zvezda;



Pons
Pons je vodeća pekarska industrija Centralne Srbije. Pored impozantnog pogona industrijske pekara, ali i specijalizovanih pogona za proizvodnju premium zanatskih proizvoda, u sastavu Ponsa nalaze se i preko 30 maloprodajnih objekata. Realizovani B2B projekti:
- razvoj poslovanja sa velikim nacionalnim i regionalnim kupcima (Key Accounts);
- razvoj izvoznih aktivnosti za tržišta zapadne Evrope;
- razvoj brendova, prodajne i marketing strategije i poslovnog modela;
- izgradnja brend arhitekture – re-brendiranje kompanije i maloprodajnog lanca;
- organizacija prezentacija i nastupa za profesionalne kupce
- Osmišljavanje i produkcija svih materijala za sastanke, prezentacije i prodajne aktivnosti






Otvaranje „Baking Centra“ za velike industrijske kupce u Beču, Austria
Za francusku kompaniju Lesaffre, svetskog lidera u proizvodnji kvasca i mešavina za pekarstvo, osmislili smo i organizovali launch event – otvaranje specijalizovanog Baking Centra u Beču, za velike industijske klijente iz Centralne Evrope. Za potrebe eventa proizveli smo obiman video materijal kojim smo predstavljali novi proizvode, kao i animacije koje su se putem hologramske projekcije ostavile snažan utisak na zvanice. Kratki film sa eventa, koji smo realizovali u Beču, možete pogledati u filmu sa eventa za velike kupce na našem YouTube kanalu.



Još malo B2B projekata…
S obzirom da su nam B2B aktivnosti specijalnost, zaista je obimna baza projekata koje smo realizovali u ovom domenu. Za više informacija o B2B projektima, budite slobodni da nas kontaktirate preko naše oficijelne e-mail adrese.





