Integrisane marketing komunikacije

Integrisane marketing komunikacije jesu strategija komuniciranja, gde se jedinstvena poruka prenosi ciljnim grupama preko mnogostrukih i različitih kanala komuniciranja. Uspešna integrisana marketing komunikacija dopire do kupca u različitim relevantnim situacijama i utiče na njega u svakom delu ciklusa kupovine – od kreiranja potrebe, kroz sve faze razmatranja, do same kupovine (ili donošenja odluke) i nakon iste.

Integrisane komunikacije dobijaju na značaju pojavom sve većeg broja sredstava komuniciranja, kada je pažnja ciljne grupe podeljena na više strana i kada je sve veći izazov izboriti se za pažnju ciljne grupe. U tom kontektstu, kroz intenzivni rad sa klijentom, kreiramo strategiju i razvijamo kreativna rešenja za sva sredstva komuniciranja koja će kroz optimalni trošak postići maksimalizovani projektovani učinak prema ciljnoj grupi.

Članovi naše agencije su kao rukovodioci u najvećim kompanijama i međunarodnim marketing agencijama u čitavom regionu Centralne Evrope rukovodili desetinama uspešnih reklamnih kampanja koje su uključivale integrisane marketing komunikacije, od kojih izdvajamo nekoliko:

CASE STUDY (Studija slučaja) – Doncafe:

Integrisana marketing komunikacija koja je dovela do kreiranja omiljenog brenda, značajnog uvećanja tržišnog udela i prodajnih količina, te pozicinorala kompaniju u red vodećih industrijskih preduueća u Srbiji. Koncept “Doncafe familija” je kreirao emocionalnu vezu sa ciljnom grupom i spotovi su lako prenosili poruku.

 

CASE STUDY (Studija slučaja iz naše prakse) – Pekarijada:

Pekarijada je takmičenje profesionalnih pekara Srbije, koje se tokom 2017. i 2018. godine održati po drugi put u Lesaffre Baking Centru u Beogradu –  u najsavremenijem pekarskom centru u ovom delu Evrope. Kampanja je veoma obuhvatna, jer ima dvostruke ciljeve: u prvoj fazi komuniciramo prema profesionalnim pekarima, kako bismo dobili što više prijava i nominacija za takmičenje, a u drugoj fazi gradimo poznatost i kredibilitet brenda Pekarijada.

Svi pobednici Pekarijade osvajaju vredne nagrade, a kako je ceremonija proglašenja pobednika Pekarijade 2016. godine, koju smo organizovali izgledala u Madlenianumu u Zemunu, možete pogledati klikom OVDE. (video).

ND STUDIO_287_resize

Za ovogodišnju Pekarijadu pripremili smo integrisanu 360° komunikaciju, koja je obuhvatila sve kanale komunikacije. Najava za Pekarijadu je iskomunicirana uspešnim nastupom na Bake Up festivalu, koji je održan u TC Delta City, koji je tokom trajanja Festivala posetilo preko 50,000 ljudi. Na Bake UP festivalu, najbolji pekari Srbije su uživo na bini demonstrirali majstorije sa testom i otkrivali po koju pekarsku tajnu, a Inspektor Blaža nam je pomagao da tokom Festivala uvek pratimo najzanimljiviji deo.

 

Javni poziv potencijalnim takmičarima, obzirom da se radi o vrlo jasno definisanoj profesionalnoj grupi, komuniciran je kroz B2B kanale:

  • direktna pošta – prijavni flajer koji je dostavljan pekarama
  • print oglasi u specijalizovanim izdanjima, kao što je “Pekar i poslastičar”, namenjen profesionalcima u ovoj oblasti
  • targetirana kampanja u digitalu, kroz društvene mreže i baner oglašavanje
  • radio oglašavanje na lokalnim stanicama, kako bi što veći broj pekara profesionalca prijavio
  • TV oglašavanje, dve faze – kao poziv pekarima za prijavu i kao kreiranje svesti o Pekarijadi
  • OOH oglašavanje (Led bilbordi)
  • PR aktivnosti u cilju dobijanja što većeg broja prijava i objašnjavanja mehanizma takmičenja

TV spot koji smo snimili, pogledajte OVDE.

Svi pobednici Pekarijade dobijaju specijalna priznanja, kao i plakete koje imaju pravo da postave u pekari u kojoj su zaposleni.

 

NAZAD NA GLAVNI MENU

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *