Design Thinking

Kreiraj za korisnika i reši mu problem

Design Thinking jeste metodologija koja nam pomaže da dubinski razumemo ciljnu grupu, njihove probleme koji čekaju (bolja) rešenja i kako da generišemo proizvode, usluge, koncepte ili sadržaje koji će biti prihvaćeni na tržištu. Design Thinking se kao koncept razvoja ideja primenjuje još od sredine prošlog veka, no tek poslednjih godina, usvajanjem od strane globalnih tehnoloških giganata kao što su Apple, Google, Samsung ili na našim prostorima Noredeus – dobija na popularnosti. Razlog za naraslu popularnost upravo leži u specifičnostima koje nose visokotehnološke kompanije.

Zbog brzine svoje industrije, softverske i IT kompanije su u poslednjoj deceniji napravile strahovite pomake u metodologijama. Rezultat su sprint tehnike koje omogućavaju brzo, ali promišljeno reagovanje. Otkrivanje dubinskih uvida, razumevanje potreba, odnosno pravih problema sa kojima korisnik nije zadovoljan i proces generisanja i razvoja ideje – sve do same realizacije jesu suština Design Thinkinga.

Design Thinking je metodologija koja je primenljiva u skoro svim industrijama i obavezna je ukoliko imate potrebu da stalno pratite potrebe svojih potrošača i kreirate nove proizvode i usluge koji će pobeđivati konkurenciju.

Trening se održava u NOVEMBRU, u utorak i sredu: 16. i 17. novembra. 2021. od 13:00 – 17:15, on-line, preko platforme ZOOM.

Zašto je ePlus vaš pravi izbor za ovaj trening?

Naš trening DESIGN THINKING je baziran na 20-godišnjoj praksi autora treninga. Stefan Ivanović je imao lidersku ulogu u timovima koji su na tržištima Srbije i CEE regije, razvijali brendove, nove proizvode, ambalaže i usluge. Prvih 10 godina godina na liderskim ulogama razvijao je nove proizvode i poboljšanja uglavnom tradicionalnim metodama (zbog specifičnosti industrija u kojima je radio) , a poslednjih godina primenjuje pretežno DESIGN THINKING metodologiju – zbog neophodnosti da se brzo donose kvalitetna rešenja.

Činjenica da autor ima iskustvo na razvoju ideja različitim metodama daje mu poziciju iz koje može kritički da sagleda sve aspekte razvoja ideja i izvuče ono najbolje.

Poseban kvalitet našem pristupu donosi i primena ove metodologije u RAZLIČITIM industrijama, čime su znanja i iskustvo koje se prenosi na našem treningu i razumljivo i primenljivo.

Teme treninga DESIGN THINKING

Svaki segment treninga sadrži i praktični deo, koji olakšava usvajanje materije i rezultira otvaranjem novih vidika u marketing komunikacijama, prodajnom pristupu, razvoju novih proizvoda i tržišta. Tokom treninga ćemo se baviti sledećim temama:

  • Kreiranje razumevanja i empatije sa ciljnom grupom
  • Šta su to uvidi (insights) i kako do njih dolazimo
  • Metode prikupljanja podataka koji su relevantni
  • Sprint tehnika
  • Definisanje problema koji čekaju (bolja) rešenja
  • Generisanje ideja koje bi mogle biti rešenja
  • Efikasne brainstorming tehnike
  • Sužavanje izbora i selekcija ideja
  • Postavljanje biznis modela
  • Kreiranje prototipova i modela za tesitranje koncepta
  • Testiranje koncepta – primena ideje u praksi
  • Metode evaluacije i finalizacija projekta

Vaš trener Stefan Ivanović

Stefan Ivanović ima iskustvo na liderskim pozicijama u timovima koji su razvijali brendove: McDonald’s, Audi, Doncafe, Centroproizvod, Nestle Ice Cream, Lesaffre, Don Don, Pons Čačak, Jasen Kraljevo, Mega Užice i druge:

  • CEO, konsultant, trener i mentor 1:1 @ ePlus, Belgrade (Serbia) / specijalizovana agencija za B2B i B2C marketing i prodajne strategije
  • Rukovodilac timova izrade strategije brendiranja turističkih regiona Starogradsko polje na Hvaru (2020.) i Cetinska Krajina (2019.) sa razvojem operativnih planova i budžeta za digitalne i off-line komunikacije na ciljnim tržištima
  • Konsultant u programu podrške razvoja tržišne konkurentnosti i izvoznog kapaciteta za mala i srednja preduzeća u Srbiji (SECEP), vođen od strane International Development Ireland (IDI)
  • Autor treninga Izvoz – planiranje i realizacija, za program podrške proizvođačima prehrambenih proizvoda, finansiran od strane USAID (2019.) i koautor treninga Abeceda izvoza sa Alessandrom Silvestrijem, realizovan za potrebe Razvojne agencije Srbije (2017.)
  • COO @ Jasen, Belgrade / Kraljevo (Serbia)
  • Regional Account Director CEE @ DDB Worldwide, Bucharest (Romania)
  • Generalni direktor @ DDB Worldwide, Sofia (Bulgaria)
  • Izvršni direktor @ DDB Worldwide, Skopje (Northern Macedonia)
  • Account Director @ DDB Worldwide, Belgrade (Serbia)
  • Direktor marketinga i izvoza @ Doncafe (Strauss Group)
  • Direktor marketinga @ Nestle Ice Cream, Belgrade
  • Direktor marketinga @ Centroproizvod, Belgrade
  • Direktor marketinga i komercijalnih poslova @ FK Crvena zvezda, Belgrade
  • Account Manager @ Mark Plan, Pančevo
  • Autor stručnih članaka u vodećim B2B publikacijama: Šta utiče na pojavu ekonomskog patriotizma, Trendovi u prehrambenoj industriji 2022; Abeceda izvoza (sa Alessandrom Silvestrijem); Sponzorstvo u sportu; Unapređenje prodaje „korak-po-korak“
  • Tokom karijere radio intenzivno na razvoju desetina novih proizvoda, usluga, inovacija, poboljšanja, ambalaža i koncepata u različitim inustrijama: FMCG, prehrambena, nameštaj, sport, maloprodaja, transport, kućna dekoracija, pivo, sastojci za B2B industriju, motorna ulja, medicinski uređaji…

Održavanje treninga

Trening je organizovan tako da imate vremena i za sve tekuće dnevne obaveze,a da sa druge strane imamo vremena za kvalitetan rad.

Trening se održava u NOVEMBRU, u utorak i sredu: 16. i 17. novembra. 2021. od 13:00 – 17:15, on-line, preko platforme ZOOM.

Usled nestabilne epidemiološke situacije koja onemogućava bezbedno održavanje treninga uživo, isti će se održaće on-line..

Svi polaznici će nakon kompletirane prijave dobiti elektronsku pozivnicu sa kojom će moći da pristupe i interaktivno učestvuju u treningu sa svog računara ili mobilnog uređaja.

Cena i uslovi plaćanja

Na raspolaganju su vam brojne pogodnosti, koje utiču na cenu. Za avansno plaćanje, uz korišćenje PROMO-koda, cena koju možete ostvariti je 7,200 dinara, odnosno 60 EUR za plaćanje iz inostranstva. Za sve pogodnosti i mogućnosti plaćanja na rate kliknite na dugme za više informacija, pa ćemo vam poslati kompletan Curriculum treninga sa svim informacijama.Više informacija

Plaćanje iz Republike Srbije je u dinarima, uplatom na dinarski račun, a iz drugih zemalja u EUR, po instrukcijama za plaćanje na devizni račun ePlus Marketing Centra. Plaćanje se vrši na osnovu predračuna. Plaćanje je moguće izvršiti i na rate, uz brojne pogodnosti koje nudimo. Registujte se OVDE da biste dobili PROMO kod koji vam donosi 25% popusta na jedan trening po vašem izboru. Promo kod možete iskoristiti u narednih 12 meseci.