Izazov za naš strateški i kreativni tim, bio je rad na projektu kreiranja novog maloprodajnog koncepta za Perutninu Ptuj. Renomirani proizvođač piletine, sa sopstvenom proizvodnojom na domaćm tržištu, želi da testira novi maloprodajni koncept. Za lokaciju je odabran grad Šabac, gde je implementiran novi koncept. U novom maloprodajnom objektu, osim svežeg pilećeg mesa i prerađevina, potrošačima se sada nude i već pripremljena gotova i polugotova pripremljena jela. Sva jela su od izuzetno kvalitetnog pilećeg mesa, pripremljena na vrhunskoj opremi i grilu. U ponudi su i sendviči sa popularnim pilećim brendiranim proizvodima.
Zadatak u brendingu je bio da se kreira novi maloprodajni baner, koji će imati uporište u tradiciji i kvalitetu kišobran brenda Perutnina Ptuj. Problem je rešen indosiranjem novog brenda prepoznatljivim znakom Perutnine Ptuj. Ovaj koncept, treba da privuče i nove ciljne grupe u maloprodajni objekat i tako proširi tržišnu penetraciju na ciljnom tržištu.



U okviru Projekta, kreirali smo i kompletan set materijala i aktivnosti za lansiranje. Ciljevi tih aktivnosti su povećanje vidljivosti objekata, uvećanje saobraćaja i broja transakcija, kao i uvećanje profitabilnosti.
Sve je propraćeno i medijskim aktivnostima, direktnom poštom i akcijama unapređenja prodaje.

