Jedan od glavnih izazova sa kojima se marketari danas suočavaju, jeste nedostatak pažnje. U svetu u kome smo svakodnevno izloženi velikom broju informacija, mnogi ljudi teže da izbegnu informacije koje ne žele. Kada govorimo o reklamnim porukama, one se nalaze svuda i previše ih je, a potrošač traži način da ih zaobiđe i primi samo one informacije koje ona/on želi.
Inbound marketing jeste strategija komuniciranja sa ciljnim grupama koja ne ometa i gde poruka „ne iskače iz frižidera“. Suština Inbound marketinga jeste u kreiranju relevantnog sadržaja koji će ciljnoj grupi biti toliko interesantan, da će oni sami tražiti još informacija. Cilj je angažovati i privući ciljnu grupu. Da biste u tome bili uspešni, treba da jako dobro poznajete ciljnu grupu. Treba da pričate o temama koje veoma zanimaju ciljnu grupu, jezikom koji oni pričaju. Motivišite potrošače da vas traže i prate, umesto da ih prepadate neželjenim porukama dok gledaju TV ili čitaju vesti na mobilnom uređaju.
![](https://www.eplus.rs/wp-content/uploads/2022/02/INBOUND.png)
Kome je namenjen trening INBOUND MARKETING?
Ovladavanje Inbound marketingom jeste esencijalna veština za nastup na tržištu. Ovaj trening je namenjen svima koji su u dodiru sa tržištem i svima koji direktno ili posredno učestvuju u kreiranju poruka za bilo koji vid marketing komunikacije:
- Marketing menadžerima i direktorima
- Brend menadžerima i zaposlenima u sektoru marketinga
- Product Ownerima i Product menadžerima
- Category menadžerima
- Trade Marketing i Shopper Marketing menadžerima
- Menadžerima u digitalnim kanalima komunikacije
- Account menadžerima i kreativcima u marketing agencijama
- Menadžerima zaduženim za PR, eksterne i interne komunikacije
- Direktorima i menadžerima u prodaji
- Prodajnoj operativi u B2C i B2B kanlima
- Direktorima sektora i vodećim rukovodiocima, kako bi imali uvid u materiju
- Advertising menadžerima u medijskim kućama
- Kreatorima sadržaja za digitalne kanale
Teme treninga INBOUND MARKETING
- Faze u Inbound marketingu (IM): Attract→Engage →Delight
- Inbound marketing kanali
- Inbound marketing u off-line kanalima komunikacije
- Inbound marketing u digitalnim kanalima: SEO, Društvene mreže, landing stranice, remarketing…
- Kreiranje online i offline sadržaja (content) za IM
- Kombinovanje inbound i outbound sadržaja
- Kako efikasno koristiti blog kao alat u IM
- Sponzorstvo kao alat IM
- Native marketing i Inbound marketing
- Kreiranje poverenja i reputacije preko IM
- Merenje uspešnosti IM
![](https://www.eplus.rs/wp-content/uploads/2022/02/hand-screen-man-working-coffee-technology-722541-pxhere.com_-1024x683.jpg)
Sertifikat
Svi polaznici na kraju treninga dobijaju Oficijelne Sertifikate o pohađanju, sa taksativno navedenim temama koje su obrađene tokom treninga. Sertifikat se izdaje na srpskom i na engleskom jeziku u elektronskom formatu. Na zahtev polaznika, može se potvrditi autentičnost sertifikata trećim stranama
![](https://www.eplus.rs/wp-content/uploads/2022/02/sertifikat-primer2-1024x576.jpg)