Poslovni treninzi i obuke

Upravo zbog „korona-krize“, rešili smo da obuke menadžera istaknemo u prvi plan i transformišemo edukativni centar za top menadžere. Ciljevi treninga koje smo kreirali nije isključivo da obučimo ljude za konkretne veštine koje će se primenjivati, već i da u krizno vreme motivišemo i inspirišemo na postizanje vrhunskih rezultata u prodaji. Centar čini tim vrhunskih eksperata sa ogromnim poslovnim iskustvom na najvišim pozicijama kako u Srbiji, tako i u regionu Centralne Evrope.

Ukoliko vaša kompanija ima interes da upravo sada postiže vrhunske rezultate, na pravom ste mestu. Stojimo vam na raspolaganju sa timom stručnjaka, kako za treninge i obuke koje vam možemo prilagoditi, tako i za sve usluge u domenu razvoja prodaje i marketinga.

Oblasti koje pokrivamo poslovnim treninzima jesu iz domena razvoja prodaje, kreiranja i upravljanja brendovima i procesima marketinga, strateškog planiranja i razvoja organizacionih modela. Garantujemo uspeh. Ukoliko iz bilo kog razloga treninzi ne susretnu vaša očekivanja, u potpunosti vraćamo uplatu.

Pogledajte naš katalog aktuelnih treninga i obuka, kao i listu i reference predavača u nastavku:

* * *

KATALOG TRENINGA 2020/21.

Ključni trenutak u životu jednog proizvoda ili usluge jeste prodaja. Budite spremni za taj trenutak. Dobra šansa se u životu retko kada pojavljuje više puta. Pripremite prodajnu prezentaciju bolje od drugih i odmah postanite relevantni. Više informacija ovde.

Prezentovanje ponude može biti monotono i nimalo zabavno, osim ako nije deo priče. Naučite kako se pravi priča – jer priče su istinite, a bajke su plod fikcije. Storytelling nije tehnika prodaje, to je koncept pristupa kupcu. Više informacija ovde.

Sve što treba da zna menadžer za razvoj maloprodajne mreže! Kontrolišite sve rizike i ubrzajte procese koristeći proverene metodologije. Analize lokacija, procena prometa, studije izvodljivosti… Upravljanje dokumentacijom i procesima. Više informacija ovde!.

Kompanije koje nemaju svoju maloprodaju, gotovo nikada nisu u situaciji da direktno prodaju krajnjem kupcu, već to rade preko posrednika, koji naše proizvode ili usluge prodaju finalnom korisniku ili ih dorađuju i dalje plasiraju na tržište. Više informacija ovde.

Trening objedinjuje obuku za primenu najefikasnijih teorija i praktičnih tehnika za strateško planiranje. Pobrinite se da imate osmišljen i uverljiv plan za poslovni uspeh, koji će vas usmeravati, ali i ostaviti prostor za  neophodna prilagođavanja i inovacije. Više informacija ovde.

Kada fudbalski tim loše igra, promeni se trener. Šta rade korporacije kada nastane potreba za promenom? Može li tim unutar kompanije da iznese ceo teret ili je neophodna pomoć sa strane? Kako voditi ovaj proces na način koji neće ugroziti poslovanje? Više informacija ovde.

U ovom treningu saznajte da li je tačna izreka da je potrošač uvek u pravu; kako ga bolje upoznati; i šta raditi da ga pridobijete. Više informacija ovde.

Suština ovog poslovnog treninga je sadržana u jednoj rečenici: Kako da se obraćate drugima, na način da će oni želeti da vas slušaju? Više informacija ovde.


Permanentno pojavljivanje dosad nepoznatih izazova, u kombinaciji sa novim generacijama menadžera i zaposlenih, zahtevaju posebne veštine kod upravljača jedne organizacije, odnosno korporacije. Više informacija ovde.

Znanje koje pružaju najbolje poslovne škole sveta je često teško dostupno poslovnim ljudima koji imaju kalendar ispunjen poslovnim i privatnim obavezama. A oni koji su imali tu sreću da dobro znanje steknu, znaju da se isto mora i obnavljati. Više informacija na upit!


Pomozimo kolegama da probude kreativnu crtu u sebi. Ozbiljan i istovremeno zabavan trening koji podučava tehnikama generisanja ideja, pisanja i copywritinga, fotografije, video produkcije i drame probudiće kreativca u svakome od nas i otvoriće nove vidike u svakodnevnici. Više informacija ovde.


Ovaj trening nije namenjen specijalistima za pojedinačne digitalne kanale. Namenjen je ljudima koji koriste digitalne kanale za interakciju sa tržištem i uči nas kako da usvojenu prodajnu i marketing strategiju pravilno sprovedemo kroz sve digitalne kanale. Više informacija ovde.

Upravljanje brendom je upravljanje vašom slikom u svesti drugih ljudi. Brend arhitektura je sistem organizacije brendova, koji kompaniji omogućava da bude relevantna različitim segmentima tržišta uz optimalno korišćenje resursa i maksimizivanu profitabilnost. Više informacija ovde.


Iako se današnji potrošač sve više informiše preko digitalnih kanala, ipak se u pretežnom broju industrija i proizvodnih kategorija i dalje finalna odluka fino podešava i donosi na samom prodajnom mestu. Više informacija ovde.

Ovaj klasični trening je nešto što se treba obnoviti svake godine, jer osim što inspiriše, sadržaj redovno inoviramo i razmatramo prodajne tehnike u svim savremenim kanalima prodaje. Više informacija ovde.

Ovaj intenzivni trening nam daje sva neophodnja znanja da se stvori harmonična atmosfera za rad i da se spreči nedisciplina i zloupotrebe prava koji umanjuju efikasnost rada. Više informacija ovde.

Oslanjanje samo na jedan kanal prodaje je rizična poslovna strategija. Diverzifikacija prodajnih kanala je neophodnost. Više informacija ovde

U PRIPREMI!

Kako kupac razmišlja i zašto? Kako se može uticati na donošenje odluke o kupovini i kako?

Više informacija uskoro!

PREDAVAČI

Dr Slobodan Adžić, predavač na Univerzitetima KFPUM, Saudijska Arabija; Open Arab University, Kuwait; i na fakultetu za menadžment FAM. Radio na pozicijama generalnog direktora u Petrohemiji Pančevo i GIP Konstruktor; direktora u Delta Generali; gradskog menadžera grada Pančeva i direktora prodaje u kompanijama Phytomedic i Bittner GmbH. Više o Slobodanu na LinkedIn profilu.

Alessandro Alex Silvestri, menadžer za konsultantske aktivnosti Univerziteta Sussex, Brighton, UK. Izuzetan poznavalac tržišta i istočne i zapadne Evrope. Angažovan kao vodeći konsultant u European Training Foundation; Agenciji za razvoj i Evropske integracije, kao i u vodećim konsultantskim kućama. Radio kao eksportni menadžer i menadžer prodaje u vodećim italijanskim i azijskim kompanijama. Više o Alexu na LinkedIn profilu.

Stefan Ivanović, direktor Centra za strategiju ePlus. Radio kao generalni direktor jedne od najvećih svetskih agencija za marketing DDB Worldwide u Bugarskoj i Makedoniji, kao regionalni direktor DDB-a za Centralnu Evropu u Bukureštu i kao direktor za klijenta McDonald’s u Srbiji. Bio na vodećim upravljačkim funkcijama u kompanijama Nestle Ice Cream, Doncafe, Centroproizvod, FK Crvena zvezda i Jasen Kraljevo. Više o Stefanu na LinkedIn profilu.

Darko Tadić, trener komunikacijskih veština, konsultant, dramaturg i kopirajter. Profesor Kreativnog i Terapijskog pisanja. Predavač na Panevropskom Univerzitetu Aperion i na viskokoj strukovnoj školi ICEPS. Bio angažovan kao Direktor komunikacija na projektima Svetske banke (World Bank). Aktivno sarađuje sa agencijama za marketing kao scenarista, kopirajter i reditelj. Više o Darku na LinkedIn profilu.

Nenad Vojnović, višegodišnji predavač na Advokatskoj akademiji, advokat i pravnik sa poslovnim iskustvom kao: direktor pravnih poslova u JAT-u; direktor pravnog sektora i generalni direktor Rafinerije ulja Beograd; pravni savetnik za internacionalna tržišta kiparske kompanije Interallis; Generalni sekretar sindikata pilota i izuzetan poznavalac radnog prava. Više o Nenadu na LinkedIn profilu.

Tomislav Petković, regionalni Real Estate menadžer u kompaniji AmRest koja u regionu nastupa sa brendovima Starbucks, KFC i Pizza Hut. Prethodno radno iskustvo kao direktor sektora u NIS Gazprom Neftu, zadužen za razvoj mreže, M&A i grinfild investicije. Radio kao direktor prodaje u Industriji nameštaja Jasen Kraljevo i menadžer prodaje u AIG osiguranju. Više o Tomislavu na LinkedIn profilu.

NAZAD NA GLAVNI MENU