Poslovni treninzi i obuke

Upravo zbog „korona-krize“, rešili smo da obuke menadžera istaknemo u prvi plan i transformišemo edukativni centar za top menadžere. Ciljevi treninga koje smo kreirali nije isključivo da obučimo ljude za konkretne veštine koje će se primenjivati, već i da u krizno vreme motivišemo i inspirišemo na postizanje vrhunskih rezultata u prodaji. Centar čini tim vrhunskih eksperata sa ogromnim poslovnim iskustvom na najvišim pozicijama kako u Srbiji, tako i u regionu Centralne Evrope.

Ukoliko vaša kompanija ima interes da upravo sada postiže vrhunske rezultate, na pravom ste mestu. Stojimo vam na raspolaganju sa timom stručnjaka, kako za treninge i obuke koje vam možemo prilagoditi, tako i za sve usluge u domenu razvoja prodaje i marketinga.

Oblasti koje pokrivamo poslovnim treninzima jesu iz domena razvoja prodaje, kreiranja i upravljanja brendovima i procesima marketinga, strateškog planiranja i razvoja organizacionih modela. Garantujemo uspeh. Ukoliko iz bilo kog razloga treninzi ne susretnu vaša očekivanja, u potpunosti vraćamo uplatu.

Pogledajte naš katalog aktuelnih treninga i obuka, kao i listu i reference predavača u nastavku:

* * *

KATALOG TRENINGA 2021.

Ovo je trening o prodaji, kakav još niste doživeli. Novi pristup, novi koncepti, nove ideje…Ključni trenutak u životu jednog proizvoda ili usluge jeste prodaja. Budite spremni prodajnu za šansu koja vam se ukazala. Više informacija o treningu Prodajna prezentacija.

Prezentovanje ponude može biti monotono i nimalo zabavno, osim ako nije deo priče. Naučite kako se pravi priča – jer priče su istinite, a bajke su plod fikcije. Storytelling nije tehnika prodaje, to je koncept pristupa kupcu. Više informacija o treningu Storytelling u prodaji.

Sve što treba da zna menadžer za razvoj maloprodajne mreže! Kontrolišite sve rizike i ubrzajte procese koristeći proverene metodologije. Analize lokacija, procena prometa, studije izvodljivosti… Upravljanje dokumentacijom i procesima. Više informacija o treningu Razvoj maloprodaje!.

Kompanije koje nemaju svoju maloprodaju, nisu u situaciji da direktno prodaju krajnjem korisniku, već to rade preko posrednika, koji naše proizvode ili usluge onda prodaju finalnom korisniku ili ih dorađuju i dalje plasiraju na tržište. Trening B2B prodaja i marketing nas uči kako da sarađujemo sa ljudima koji odlučuju o našim proizvodima i uslugama. Više informacija o treningu B2B marketing i prodaja.

Trening objedinjuje obuku za primenu najefikasnijih teorija i praktičnih tehnika za strateško planiranje. Pobrinite se da imate osmišljen i uverljiv plan za poslovni uspeh, koji će vas usmeravati, ali i ostaviti prostor za  neophodna prilagođavanja i inovacije. Kako se dolazi do pobedničkih strategija i šta raditi da ih svi u kompaniji usvoje kao svoje? Više informacija o treningu Poslovna strategija u praksi.

Kada fudbalski tim loše igra, promeni se trener. Šta rade korporacije kada nastane potreba za promenom? Može li tim unutar kompanije da iznese ceo teret promene ili je neophodna i pomoć sa strane? Kako voditi proces upravljanja promenama, koje će doneti boljitak, na način koji neće ugroziti trenutno poslovanje i prodaju? Više informacija o treningu Upravljanje promenama u praksi.

U ovom treningu saznajte da li je tačna izreka da je potrošač uvek u pravu; kako ga bolje upoznati; i šta raditi da ga pridobijete. Više informacija o treningu Potrošač – Consumer!.

Suština ovog poslovnog treninga je sadržana u jednoj rečenici: Kako da se obraćate drugima, na način da će oni želeti da vas slušaju? Više informacija o treningu Poslovna komunikacija.


Permanentno pojavljivanje dosad nepoznatih izazova, u kombinaciji sa novim generacijama menadžera i zaposlenih, zahtevaju posebne veštine kod upravljača jedne organizacije, odnosno korporacije. Više informacija o treningu Liderstvo za XXI vek.

Znanje koje pružaju najbolje poslovne škole sveta je često teško dostupno poslovnim ljudima koji imaju kalendar ispunjen poslovnim i privatnim obavezama. A oni koji su imali tu sreću da dobro znanje steknu, znaju da se isto mora i obnavljati. Više informacija na upit o treningu Mini MBA!


Pomozimo kolegama da probude kreativnu crtu u sebi. Ozbiljan i istovremeno zabavan trening koji podučava tehnikama generisanja ideja, pisanja i copywritinga, fotografije, video produkcije i drame probudiće kreativca u svakome od nas i otvoriće nove vidike u svakodnevnici. Više informacija o treningu Kreativac u biznisu.


Ovaj trening nije namenjen specijalistima za pojedinačne digitalne kanale. Namenjen je ljudima koji koriste digitalne kanale za interakciju sa tržištem i uči nas kako da usvojenu prodajnu i marketing strategiju pravilno sprovedemo kroz sve digitalne kanale. Više informacija o treningu Digitalni kanali.

Upravljanje brendom je upravljanje vašom slikom u svesti drugih ljudi. Brend arhitektura je sistem organizacije brendova, koji kompaniji omogućava da bude relevantna različitim segmentima tržišta uz optimalno korišćenje resursa i maksimizivanu profitabilnost. Više informacija o treningu Upravljanje brendovima.


Iako se današnji potrošač sve više informiše preko digitalnih kanala, ipak se u pretežnom broju industrija i proizvodnih kategorija i dalje finalna odluka fino podešava i donosi na samom prodajnom mestu. Više informacija o treningu Shopper Marketing.

Ovaj klasični trening je nešto što se treba obnoviti svake godine, jer osim što inspiriše, sadržaj redovno inoviramo i razmatramo prodajne tehnike u svim savremenim kanalima prodaje. Više informacija o treningu Upravljanje prodajom.

Ovaj intenzivni trening nam daje sva neophodnja znanja da se stvori harmonična atmosfera za rad i da se spreči nedisciplina i zloupotrebe prava koji umanjuju efikasnost rada. Više informacija o treningu Radno pravo u praksi.

Oslanjanje samo na jedan kanal prodaje je rizična poslovna strategija. Diverzifikacija prodajnih kanala je neophodnost. Izvoziti nikad nije bilo lakše nego danas, ali to je i put na kome vrebaju mnoge zamke. Više informacija o Treningu Izvoz – Export.

U PRIPREMI!

Kako kupac razmišlja i zašto? Kako se može uticati na donošenje odluke o kupovini i kako?

Više informacija uskoro!

PREDAVAČI

Dr Slobodan Adžić, predavač na Univerzitetima KFPUM, Saudijska Arabija; Open Arab University, Kuwait; i na fakultetu za menadžment FAM.

ePlus - Treninzi o obuke - Dr Slobodan Adzic

Radio na pozicijama generalnog direktora u Petrohemiji Pančevo i GIP Konstruktor; direktora u Delta Generali; gradskog menadžera grada Pančeva i direktora prodaje u kompanijama Phytomedic i Bittner GmbH. Više o Slobodanu na LinkedIn profilu.

Alessandro Alex Silvestri, menadžer za konsultantske aktivnosti Univerziteta Sussex, Brighton, UK.

ePlus - Treninzi i obuke - Alex Silvestri

Izuzetan poznavalac tržišta i istočne i zapadne Evrope. Angažovan kao vodeći konsultant u European Training Foundation; Agenciji za razvoj i Evropske integracije, kao i u vodećim konsultantskim kućama.

Radio kao eksportni menadžer i menadžer prodaje u vodećim italijanskim i azijskim kompanijama. Više o Alexu na LinkedIn profilu.

Stefan Ivanović, direktor Centra za strategiju ePlus. Radio kao generalni direktor jedne od najvećih svetskih agencija za marketing DDB Worldwide u Bugarskoj i Makedoniji, kao regionalni direktor DDB-a za Centralnu Evropu u Bukureštu i kao direktor za klijenta McDonald’s u Srbiji.

ePlus - Treninzi i obuke - Stefan Ivanovic

Bio na vodećim upravljačkim funkcijama u kompanijama Nestle Ice Cream, Doncafe, Centroproizvod, FK Crvena zvezda i Jasen. Više o Stefanu na LinkedIn profilu.

Darko Tadić, trener komunikacijskih veština, konsultant, dramaturg i kopirajter.

ePlus - Treninzi i obuke - Darko Tadic

Profesor Kreativnog i Terapijskog pisanja. Predavač na Panevropskom Univerzitetu Aperion i na viskokoj strukovnoj školi ICEPS. Bio angažovan kao Direktor komunikacija na projektima Svetske banke (World Bank). Aktivno sarađuje sa agencijama za marketing kao scenarista, kopirajter i reditelj. Više o Darku na LinkedIn profilu.

Nenad Vojnović, višegodišnji predavač na Advokatskoj akademiji, advokat i pravnik sa poslovnim iskustvom kao:

ePlus - Treninzi i obuke - Nenad Vojnovic

direktor pravnih poslova u JAT-u; direktor pravnog sektora i generalni direktor Rafinerije ulja Beograd; pravni savetnik za internacionalna tržišta kiparske kompanije Interallis; Generalni sekretar sindikata pilota i izuzetan poznavalac radnog prava. Više o Nenadu na LinkedIn profilu.

Tomislav Petković, regionalni Real Estate menadžer u kompaniji AmRest, zadužen za širenje mreže i razvoj brendova Starbucks, KFC i Pizza Hut u regionu. Prethodno radno iskustvo kao direktor sektora u NIS Gazprom Neftu, zadužen za razvoj mreže, M&A i grinfild investicije.

ePlus - Treninzi i obuke - Tomislav Petkovic

Radio kao direktor prodaje u Industriji nameštaja Jasen i menadžer prodaje u AIG osiguranju, a karijeru je započeo u Carlsbergu. Više o Tomislavu na LinkedIn profilu.

Svi predavači koji u ePlusu drže treninge imaju višegodišnje relevantno iskustvo u oblastima u kojima predaju. Relevantno iskustvo znači: (1) na rukovodećim pozicijama, sa odgovornostima za sve aspekte u svojim sektorima; (2) na pozicijama na kojima su razvijali strategije, koje su posle i sprovodili u delo, uključujući i praćenje uspešnosti implementacije. Sva predavanja su sistematično pripremljena po akademskim pravilima, uz višestruke kontrole, tako da se sve teme pokrivaju holistički, kako bi stečeno znanje moglo da se primenjuje u praksi.

Sarita Kosanović, prekaljeni HR profesionalac, diplomirani andragog i instruktor brzog čitanja.

ePlus - Treninzi i obuke - Sarita Kosanovic

Bogato poslovno iskustvo sticano je godinama na najvišim pozicijama u HR sektorima u kompanijama Doncafe, NIS Garzprom Neft, Leoni, Galenika, Pedersen&Partners, HBIS i Springboard. Konsultantski je ostvarila saradnju sa desetinama kompanija iz različitih delatnosti, od domaćih preduzetničkih, do najvećih multinacionalnih.

Odličan poznavalac metodologije razvoja ljudskih resursa i sjajna u primeni psihologije u poslovnom okruženju i prodaji. Više o Sariti na LinkedIn profilu.

NAZAD NA GLAVNI MENU