B2B kompanije prodaju svoju robu ili usluge krajnjem potrošaču (korisniku) preko posrednika. Taj posrednik ih plasira finalnom korisniku, ili ih dorađuje i zatim pušta na tržište. Trening „B2B prodaja i marketing“ nas uči i inspiriše kako da sarađujemo sa tim posrednikom (B2B partnerom) na win-win osnovama.
Naš B2B kupac je taj koji neretko odlučuje hoće li se naša ponuda uopšte naći u vidokrugu potrošača, u kom asortimanu i pod kojim uslovima. Ovaj trening će vas naučiti da svojim proizvodima i uslugama date maksimalnu šansu da ih posrednici prihvate i punom snagom podrže na putu do tržišta.
B2B kupci imaju različite potrebe od krajnjih korisnika, te se njima mora pristupati na prilagođen način. Zapravo, u današnjem svetu brišu se jasne razlike između B2B i B2C i sam prodajni proces postaje H2H (Human-to-Human). To je odnos između prodavca i kupaca, posmatran iz perspektive dva jedinstvena ljudska bića i sva komunikacija se prilagođava individualnim jedinkama, uz korišćenje sofisticiranih alata koji nam pomažu.
Zahvaljući intenzivnom i aktivnom iskustvu naših vodećih eksperata u prodaji i marketingu, u mogućnosti smo da ponudimo superiorna B2B rešenja koja pokazuju delotvornost već i u kratkoročnim realizacijama. A svoja praktična znanja iz ove oblasti smo pretočili u napredni poslovni trening.
Kome je namenjen trening B2B prodaja & marketing
Ovaj trening je namenjen svima koji učestvuju u B2B poslovanju ili nameravaju da se specijalizuju za B2B:
- Korporativni direktori / senior menadžment
- Menadžeri u prodaji
- Menadžeri u marketingu
- Preduzetnici i vlasnici biznisa
Sadržaj treninga B2B prodaja & marketing
Ovaj program se prilagođava potrebama i zahtevima klijenta, a ključne oblasti koje su obuhvaćene su:
- Specifičnosti u B2B prodaji
- Segmentacija B2B tržišta
- Donošenje odluke u B2B poslovanju
- MEDDIC metodologija za kvalifikaciju B2B prodajnih prilika.
- Metrics, Economic Buyer, Decision Process, Decision Persons, Identify Pain, Sales Champion
- Kako prepoznati osobe od uticaja na donošenje odluke
- Kako uključiti sve osobe od uticaja u prodajni levak
- Šta su Prodajni Šampioni (Sales Champions), kako se prepoznaju i grade
- Pregovori i prodaja
- Osnove upravljanja ključnim kupcima u B2B
- B2B marketing
MEDDIC metodologja
MEDDIC metodologija je najefikasnija B2B metoda za generisanje lidova, prodaje i kreiranje B2B partnerstava na dugoročnim osnovama.
Metodologija je nastala devedesetih godina prošlog veka, kada je softverska kompanija PTC dobila zadatak da sistematizuje komplikovan sistem generisanja prodajnih lidova (potencijalnih kupaca). Zahvaljujući novoj metodologiji, kompanija je u narednih par godina dostigla promet sa 300 miliona na 1 milijardu dolara.
Metodologija se uz izvesna prilagođavanja izuzetno uspešno koristi i u svim drugim industrijama, gde se vrši B2B prodaja.

Održavanje treninga i kontakt
Trening B2B prodaja i marketing se u potpunosti prilagođava prema potrebama i zahtevima klijenta. U zavisnosti od potreba (prodaja, marketing, kombinacija prodaje i marketinga, upravljanje ključnim kupcima,,,) prilagodićemp program tačno prema vašim potrebama. Pozovite nas na +381 61 189 1080, ili nas kontaktirajte putem e-maila: office@eplus.rs radi upoznavanja i neobavezujućeg informativnog razgovora.

