Zbog čega je personalni brend postao glavna teme u poslovnim zajednicama? Da li vaši klijenti, kupci, saradnici ili direktori primećuju vaš doprinos poslu i vaše kvalitete? Jeste li adekvatno nagradjeni za svoj doprinos na poslu koji obavljate? Da li vas vaši saradnici, kupci, klijenti ili kolege menadžeri doživljavaju kao eksperta sa svim kvalitetima koje posedujete?
Reputacija u biznisu je jedna od najvažnijih osobina koja diferencira ljude u poslu. Svi preferiraju da sarađuju sa ekspertima i stručnjacima. Svaka kompanija koja želi biti uspešna, mora kreirati timove za koje će se znati da se sastoje od stručnih i pouzdanih ljudi
Naučite kako se pravi reputacija u poslovnom svetu i budite prepoznati kao osoba poželjna za saradnju. Izgradjen personalni (lični) brend je postao neophodan uslov za uspeh u poslu. Ljudi koji upravljaju svojim ličnim brendom su uspešniji od onih koji se njime ne bave; imaju više samopouzdanja i mnogo lakše ostvaruju svoje poslovne ciljeve. Personalni brending je u suštini upravljanje slikom o sebi, koju želite da drugi ljudi imaju o vama.
Bilo da želite da budete uspešniji u poslu koji obavljate, da lakše nalazite nove klijente i poslovne prilike, ili da samo budete vidljiviji ljudima koji su vam bitni u poslu – neophodno je da razvijate mehnizme koji će komunicirati okruženju sve vaše doprinose i kvalitete.
Storytelling i personalni brend
Umetnost, filozofija, svete knjige svih velikih religija, nauka, svi veliki koncepti koji oblikuju svet u kome živimo… – zapravo se sastoje iz velikog broja malih priča, koji na kraju kreiraju jednu veliku sliku. Čovek je vizuelno biće – voli da zamišlja. Čovek je i emotivno biće – želi da oseti emociju. Storytelling je veština pretvaranja „dosadnih“ činjenica i u zanimljive priče koje privlače pažnju i provociraju osećanja. Pokažite nekome tabelu sa finansijskim izveštajem – verovatno neće ništa zapamtiti. Ispričate mu priču o tome kako ste ostvarili rezultat i imaćete slušaoca koji će i razumeti i zapamtiti. Isto je i sa ljudima. Kroz male priče gradite sliku o sebi i ostvarujte svoje ciljeve.
Ako želite da upravljate slikom o sebi, nije dovoljno da samo stavite svoj CV sa radnim iskustvom na LinkedIn. CV je standardizovani dokument koji je potreban, ali nije dovoljan da stvori celovitu, nekad i tačnu sliku o jednoj osobi. Neophodno je da svoje kvalitete pričate na način, koji će drugi želeti da slušaju. Isto važi za svaki projekat koji realizujete ili svaki uspeh koji postignete. Malo je publike koja će pažljivo slušati nešto što liči na hvalisanje, dok će inspirativnu priču o postizanju uspeha svako želeti da čuje. Storytelling je veština koja se uči i vežba, tako da uz malo truda i postojanog rada, svako može da istakne svoje kvalitete i postane i vidljiv i jedinstvenm u svetu prepunom informacija.

Kako se upravlja personalnim brendom
Da biste u upravljaju personalnim brendom bili uspešni, neophodno je da razvijate brojne mehanizme preko kojih ćete pričati svoju priču. Prvi korak jeste da zaista razumete koja je vaša polazna tačka, a zatim i da postavite sebi ciljeve. Ukoliko znate šta želite da postignete, proces ličnog brendiranja će imati puni efekat. U protivnom, možete postati vidljivi, ali sa dosta nejasnoća. A ljudi – vaša publika – zaziru od nejasnoća i nepredviđenih situacija. Zato se potrudite da radite na kreiranju jasne, fokusirane slike o sebi.
Oblikovanje poruka i kreiranje sadržaja, kojima se vrši uticaj je važan deo upravljanja ličnom reputacijom. Postoji veliki broj tački dodira, kako u online, tako i u off-line svetu sa kojima treba da komuniciramo. Sadržaj koji plasiramo treba da prilagodimo kanalu preko koga komuniciramo.
Moduli u trening programu PERSONALNI BREND
Trening program PERSONALNI BREND sastoji se iz 3 modula, kroz koja stičemo ključna znanja i veštine za kreiranje i upravljanje sopstvenim brendom, odnosno slikom koju želimo da drugi imaju o nama.
MODUL 01 Lični brend i personalni pitch
Reputacija u biznisu je jedna od najvažnijih osobina koja diferencira ljude u poslu. Svi preferiraju da sarađuju sa ekspertima i stručnjacima. Svaka kompanija koja želi biti uspešna, mora kreirati timove za koje će se znati da se sastoje od stručnih i pouzdanih ljudi. Naučite kako se pravi reputacija u poslovnom svetu i budite prepoznati kao osoba poželjna za saradnju.
Pretvorite sve svoje kvalitete u opipljive vrednosti. Trajanje modula: 1 radni dan.
MODUL 02 Veštine poslovne komunikacije i networking
Svaki uspešan menadžer, mora biti majstor komunikacije, da bi mogao da ostvaruje svoje ciljeve. Način na koji ćemo oblikovati ubeđivačku, negativnu, pozitivnu ili neutralnu poruku i kako ćemo je iskomunicirati umnogome će odrediti sudbinu mnogih projekata koje vodimo.
Kroz ovaj trening modul učimo osnove uspešnog komuniciranja u poslovnom okruženju i povezivanja sa drugim ljudima. Trajanje modula: 1 radni dan.
03 Javni nastup i prezentovanje
Trening JAVNI NASTUP I VEŠTINE PREZENTACIJE je namenjem menadžerima u poslovnom okruženju, koji se svakodnevno susreću sa izazovima prodajne prezentacije uživo, pred klijentom, ili nastupa pred većim auditorijumom.
Upoznajte sve tajne uspešnog nastupa i neverbalne komunikacije. Trajanje modula: 1 radni dan.
Tajne personalnog brendiranja
Teme u ovom treningu obuhvataju sve ono što je važno da vaše okruženje i vaše ciljne grupe počnu da vas pericipiraju na način na koji vi to želite. Dakle:
- Steći ćete objektivan uvid u to, kako vas ljudi koji su vama važni, pericipiraju; i da li je to slika koju želite da oni imaju o vama;
- Naučićete kako da upravljate slikom o sebi sa kredibilitetom i da se istaknete na pravim mestima;
- Dobićete samopouzdanje da se predstavite na relevantan način;
- Ovladaćete znanjima šta treba da radite da biste postojano gradili lični brend:
- Naučićete kako da se „repozicionirate“;
- I suština svega – znaćete kako da monetizujete vaš lični brend u biznisu – bilo da želite da budete uspešniji u poslu koji obavljate, da napredujete u organizaciji ili da pronalazite nove poslovne prilike ili klijente.
A ono najvažnije – uvek budite svesni ko ste i šta radite – i to formulišite na način, da bude i vidljivioi relevantno za vaše ciljne grupe.
Vaš trener
Autor trening programa i vodeći trener je Stefan Ivanović, direktor agencije ePlus Marketing Centar. Iza njega je 25 godina iskustva na direktorskim pozicijama u regionu Jugositočne Evrope (CEE), sa vodećim internacionalnim i domaćim brendovima. Na poslovnoj mreži LinkedIn, nalog Stefana Ivanovića ima preko 17,000 pratilaca (maj 2025.), a stručni treninzi koje drži iz oblasti marketinga, prodaje, menadžmenta i upravljanja asortimanom su veoma popularni u korporativnom okruženju, u celom Adriatic regionu.
Kome je namenjen trening program PERSONALNI BREND
Program Personal brend je namenjen svima koji žele da budu uspešniji u poslu koji obavljaju, ili da lakše dolaze u situacije da dobijaju prilike koje žele, bilo da su početnici ili iskusni profesionalci. Ovaj trening je posebno koristan za:
- Iskusne menadžere – povećavanje percepcije kompetencija, širenje mreže kontakata, jačanje pozicija kod klijenata ili poslodavaca;
- Menadžere u početinim fazama karijere – gradjenje slike o sebi od samog početka i olakšano uspostavljanje kvalitetnih kontakata;
- Ljudima u prodaji – kreiranje ili jačanje percepcije eksperta u poslu i osobe od poverenja za saradnju;
- Osobama koje žele da promene karijeru – predstavljanje svojih kompetencija u drugom svetlu;
- Preduzetnike – kreiranje i jačanje percepcije osobe za saradnju u korporativnom svetu;
- zapravo, Program je namenjen SVIMA koji kroz svoj posao dolaze u direktan kontakt sa drugim ljudima!
Cene, pogodnosti i prijava za trening program
Za detaljne informacije, mogućnostima za personalizaciju programa vašim potrebama, cenama, pogodnostima, kao i za prijavu interesovanja za realizaciju programa, molimo da nas kontaktirate putem e-maila.
Više informacija o nama, možete pronaći na stranici O NAMA.