Integrisana komunikacija “Moderna domaćica”

Pekara PONS, najveća pekarska industrija Centralne Srbije ima nove inovativne proizvode. Kompanija već uveliko izvozi svoj smrznuti proizvodni program na zahtevna zapadnoevropska tržišta. Sada je PONS lansirao je novu grupu Frigo proizvoda namenjenih domaćem tržištu. Proizvodi su razvijani za potrebe savremene žene koja je i majka i zaposlena i ima puno obaveza oko dece. To je razlog zbog koga je naziv linije MODERNA DOMAĆICA. Reč je o proizvodima koji omogućavaju da se brzo i lako pripreme topli i sveži obroci i poslastice za porodicu.

pizza filovita

lisnato somunice

Našoj agenciji je poverena kompletna komunikacija – od naziva proizvoda, predko dizajna ambalaže do kreiranja svih sredstava marketing komuniciranja. Za komunikaciju na mestu prodaje, zajedno sa klijentom, kreirali smo inovativnu rashladnu vitrinu. Vitrina je opremljena video displejom, koji emituje inspirativne video tutorijale. Video materijal koji se emituje na njima možete pogledati na: https://www.youtube.com/channel/UCyysuSeN4g3jehE08WbmPpw

A izgled inovativnog prodajnog mesta pogledajte ovde: https://www.youtube.com/watch?v=_K6Ul3LSpbw

NAZAD NA GLAVNI MENU