O nama – šta mi radimo?

Mi smo full-service marketing agencija, što znači da pružamo sve usluge iz domena marketinga, ali želimo da naglasimo da smo eksperti za sledeće oblasti:

BRENDING I UPRAVLJANJE BREND ARHITEKTUROM – Kada ljudi veruju da su svi proizvodi isti – kupuju jeftine. Zbog toga ve važno da se razviju proizvodi i usluge koje imaju vrednost za potrošača, a brend arhitektura i marketing komunikacija pomažu potrošačima da bolje razumeju proizvode i usluge. Brending ima za cilj isticanje proizvoda koji su drugačiji od ostalih na tržištu. Brend obuhvata sve ono što pripadnik ciljne grupe zna o nama i što utiče na njega da preduzme ili ne preduzme neku željenu akciju. U svom timu okupljamo vodeće eksperte za razvoj brendova i brend arhitekture. Ostvarili smo saradnju sa brojnim kompanijama, pojedinicima i agencijma na svim kontinentima. Rezultati su tu da govore o nama, umesto nas samih – pogledajte naš sajt i raspitajte se.

MARKETING KOMUNIKACIJE – Svakog trenutka, sve više kompanija se obraća jednom te istom potrošaču  desetinama poruka, boreći se za njegovu pažnju, sa krajnjim ciljem da mu prodaju svoj proizvod. Kako doći do potrošača u moru poruka, koje on uglavnom želi da izbegne? Kako biti relevantan i originalan, da bi nam posvetio svoju pažnju i poslušao nas? Imamo višegodišnje iskustvo na tržištu cele Centralne Evrope u kreiranju fokusirane poruke, prilagodjene ciljnoj grupi, uz optimizovane troškove.

Posebno smo ponosni na ATL, BTL, PR, digital, kao i komunikaciju na mestu prodaje kojom prenosimo bitne poruke.

MARKETING STRATEGIJA – Prvi zadatak koji kompanija mora da uradi jeste da odredi svoje ciljeve, da zna gde želi da bude u nekom budućem trenutku. Osnovni izazovi razvoja marketing strategije jesu; neizvesna budućnost koja zavisi od jako puno faktora na koje ne možemo imati uticaj; što konkurenti svojim aktivnostima utiču i na naše poslovanje; što menadžeri  često imaju različite poglede na pitanje kako ostvariti zacrtane ciljeve. U svetlu opisanih izazova, sa uspehom smo rešavali i najkompikovanije probleme naših klijenata.

UNAPREĐENJE PRODAJE – Aktivnosti unapređenja prodaje, da bi obezbedile dugoročne rezultate, moraju se izvoditi na način koji nikako ne urušava vrednosti brenda, već naprotiv, stvara “uzbuđenje” kod potrošača zato što im je proizvod koji žele još bliži i dostupniji. Mnoge, nekad veoma uspešne kompanije, danas nisu bitne na tržištu, iz razloga što su aktivnosti unapređenja prodaje svele na trgovačke rabate, popuste i gratis akcije. Obratite nam se ukoliko imate potrebe za održivim i konstantnim rastom prodaje.

TRENINZI I OBUKE iz oblasti marketinga, prodaje, strategije i komunikacija.

 

Reference: Članovi našeg tima su imali vodeće uloge u planiranju i sprovođenju gore navedenih aktivnosti za vodeće internacionalne i domaće kompanije u celom regionu Centralne Evrope: Doncafe, McDonald’s, Centroproizvod, Don Don, Lesaffre, Nestle, Pons, Toshiba, Transparentost Srbija, Bake Up, Audi, Seat, Philips, Jasen, FK Crvena zvezda, Delhaize, RAREI, Zdravstvena zadruga Zdravlje, Neoset, Belana, Autotransport Pančevo, Mega…

 

znak outline crop

Centar za marketing strategiju e-Plus Marketing Centar d.o.o. Beograd
Ljubinke Bobić 13, Novi Beograd; office@eplus.rs

www.eplus.rs

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *