O nama – šta mi radimo?

Mi smo full-service marketing agencija, što znači da pružamo sve usluge iz domena marketinga, ali želimo da naglasimo da smo eksperti za sledeće oblasti, kako u B2B, tako i u B2C univerzumu:

BRENDING I UPRAVLJANJE BREND ARHITEKTUROM – Kada ljudi veruju da su svi proizvodi isti – kupuju jeftine. Zbog toga ve važno da se razviju proizvodi i usluge koje imaju vrednost za potrošača, a brend arhitektura i marketing komunikacija pomažu potrošačima da bolje razumeju proizvode i usluge. Brending ima za cilj isticanje proizvoda koji su drugačiji od ostalih na tržištu, a brend arhitektura daje mogućnost da se nastupa prema različitim tržištima i ciljnim grupama brednovima različitog cenovnog razreda i kvaliteta, što za krajnji rezultat ima uvećanje prodaje ili profitabilnosti.

Brend obuhvata sve ono što pripadnik ciljne grupe zna o nama i što utiče na njega da preduzme ili ne preduzme neku željenu akciju. U svom timu okupljamo vodeće eksperte za razvoj brendova i brend arhitekture. Ostvarili smo saradnju sa brojnim kompanijama, pojedinicima i agencijma na svim kontinentima. Rezultati su tu da govore o nama, umesto nas samih – pogledajte naš sajt i raspitajte se.

MARKETING KOMUNIKACIJE – Svakog trenutka, sve više kompanija se obraća jednom te istom potrošaču  desetinama poruka, boreći se za njegovu pažnju, sa krajnjim ciljem da mu prodaju svoj proizvod. Kako doći do potrošača u moru poruka, koje on uglavnom želi da izbegne? Kako biti relevantan i originalan, da bi nam posvetio svoju pažnju i poslušao nas? Imamo višegodišnje iskustvo na tržištu cele Centralne Evrope u kreiranju fokusirane poruke, prilagodjene ciljnoj grupi, uz optimizovane troškove.

Osim što razrađujemo strateški utemeljene poruke (content), vrlo uspešno prilagošavamo i komunikaciju kroz sve kanale:  ATL, BTL, PR, digital, kao i komunikaciju na mestu prodaje, kojom prenosimo bitne poruke.

MARKETING STRATEGIJA – Prvi zadatak koji kompanija mora da uradi jeste da odredi svoje ciljeve, da zna šta želi da postigne u budućnosti.

Osnovni izazovi razvoja marketing strategije jesu: (a) neizvesna budućnost koja zavisi od jako puno faktora na koje ne možemo imati uticaj; (b) konkurenti svojim aktivnostima utiču i na naše poslovanje; (3) menadžeri unutar kompanije često imaju različite odgovore na pitanje kako ostvariti zacrtane ciljeve. U svetlu opisanih izazova, sa uspehom smo rešavali i najkompikovanije probleme kompanije kao što su: McDonald’s, Doncafe, Audi, Lesaffre, Pons, Don Don, Centroproizvod… ali i malih i srednjih kompanija.

UNAPREĐENJE PRODAJE – Aktivnosti unapređenja prodaje, da bi obezbedile dugoročne rezultate, moraju se izvoditi na način koji nikako ne urušava vrednosti brenda, već naprotiv, stvara „uzbuđenje“ kod potrošača zato što im je proizvod koji žele još bliži i dostupniji. Mnoge, nekad veoma uspešne kompanije, danas nisu bitne na tržištu, iz razloga što su aktivnosti unapređenja prodaje svele na trgovačke rabate, popuste i gratis akcije. Obratite nam se ukoliko imate potrebe za održivim i konstantnim rastom prodaje.

TRENINZI I OBUKE iz oblasti marketinga, prodaje, strategije i komunikacija. Treninge prilagođavamo potebama naručilaca i nivou znanja i iskustva ciljne publike, tako da nakon treninga imamo motivisan tim naoružan znanjem i alatima za uspešno obavljanje posla. Pored individualno skrojenih treninga, više puta smo angažovani u projektima koje finansira EU, Razvojna Agencije Srbije, kao i USAID – za organizaciju treninga za mendažere u malim i srednjim preduzećima, u oblastima upravljanja prodajom, marketingom i izvoznim aktivnostima. Neke od teme koje pokrivamo:

  • Prodajne strategije, tehnike i alati
  • Prodajna organizacija
  • KPIs i modeli nagrađivanja
  • Kanali prodaje
  • Izrada biznis plana
  • B2B i B2C prodaja
  • Matrice kupaca
  • Uticaj tržišnih sila na prodaju
  • Marketing planiranje
  • Razvoj brenda i brend ahitektura
  • Saradnja sa kreativnim agencijama
  • Izbor kanala komuniciranja
  • Digitalni kanali komuniciranja
  • Abeceda izvoza i nastup na inostranim tržištima

KREATIVNE USLUGE I PRODUKCIJA – Sve što zamislimo, možemo i da ostvarimo, u okvirima zacrtanih budžeta:
– Produkcija rešenja ambalaže
– Industrijski dizajn ambalaže
– Grafički dizajn
– Web, UX, UI dizajn
– Produkcija svih vrsta video-audio sadržaja
– Organizacija svih vrsta događaja, manifestacija, festivala, konferencija i simpozijuma, sajamskih nastupa, kako u Srbiji, tako i u inostranstvu.

Reference: Članovi našeg tima su imali vodeće uloge u planiranju i sprovođenju gore navedenih aktivnosti za vodeće internacionalne i domaće kompanije u celom regionu Centralne Evrope: Doncafe, McDonald’s, Centroproizvod, Don Don, Lesaffre, Nestle, Pons, Toshiba, Transparentost Srbija, Bake Up, Audi, Seat, Philips, Jasen, FK Crvena zvezda, Delhaize, RAREI, Zdravstvena zadruga Zdravlje, Neoset, Belana, ATP, Mega…

znak outline crop

Centar za marketing strategiju e-Plus Marketing Centar d.o.o. Beograd
Ljubinke Bobić 13, Novi Beograd; office@eplus.rs

www.eplus.rs