Sposobnost jedne kompanije da privuče, razvija i zadrži najbolje talente jeste jedna od ključnih kompetencija novog doba.
Serijal od 8 intenzivnih treninga koji je pred vama smo osmislili tako da budu upotrebljivi svima koji su pod pritiskom da ostvare vidljive rezultate. Da li ste sigurni da će vam se svaka vaša investicija u marketing u željenom trenutku višestruko vratiti?
Možete odabrati koliko god treninga želite, odnosno one koje odgovaraju vašim potrebama. Treninzi se odvijaju uživo ili on-line.

Izgradnja i upravljanje brendom
Može li se preko upravljanja brendovima direktno upravljati prodajom i povećavati profitabilnost? Mi znamo da može, jer imamo takva iskustva. Snažan brend mora biti izgrađen na jakim temeljima – naučićemo kakvi su “temelji” neophodni kako bi na njima mogli da se grade jaki brendovi. Tajne upravljanja brendovima, kroz detaljno objašnjenje studije slučaja iz prakse autora treninga.

Brend arhitektura i rebrending
Jedna kompanija može istovremeno nastupati i u premium segmentu (gde su profitne stope visoke) i u economy segmentu, a da ne naruši premium brendove. Da bismo mogli to da postignemo, neophodno je da znamo koje uloge sve brendovi mogu da imaju na tržištu i na koji način da ih povežemo. Izazovi na koje nailazimo tokom procesa promene pozicije brenda su brojni: kako da ne izgubimo stare lojalne potrošače, kako da tržište ne dovedemo u zabunu; kako da sve promene operativno sprovedemo u život..? Da li je promena znaka, logotipa ili celokupnog identiteta tek prvi, ili poslednji korak u ovom procesu?

Customer Experience (CX)
Svaki put, kada neko stupi u bilo kakav dodir ili kontakt sa našim brendom, kreira se neko iskustvo. Svaki ovakav dodir vodi ka tome da li će neko želeti da kupi naš proizvod ili uslugu, ili ne. Da li želite da prepustite slučaju sve situacije kako će nas sadašnji i budući potrošači doživeti, ili želite li da upravljate tim iskustvima? Naučite kako da mapirate proces razmišljanja i donošenja odluka vaših kupaca. Zatim povežite tačke dodira sa mapom koju ste razvili i već smo počeli da upravljamo procesom.

Inbound Marketing
Današnji potrošač ne želi da prima reklamne poruke, zapravo ne želi uopšte da prima infomracije koje nije tražio. Dok su reklame na TV, pripremiće kafu, na digitalnim kanalima će “skipovati” sadržaje koje nije tražio, iz poštanskog sandučeta će izbaciti štampane flajere, bez da ih pogleda. Umesto da ga zasipate reklamama koje on ne želi, naučite kako da kreirate sadržaj koji će on sam tražiti, a samim tim i vaš proizvod ili uslugu. Inbound marketing je u suštini marketing “sa odobrenjem”.

Saradnja sa kreativnim timovima i agencijama
Efikasne kompanije, da bi bile efikasne i fokusirane na svoj biznis, poveravaju određene poslove specijalistima iz određenih delatnosti. Kreativni timovi su najčešće autsorsovani, jer su kreativniji kada rade u okruženju koje nije korprorativno. Naučite da upravljate kreativnim timovima i dobijate vrhunska rešenja koja angažuju ciljne grupe i ostvaruju željenje akcije i rezultate. Naučite osnove upravljanja kreativnim, medjiskim, digitalnim i PR agencijama i produkcionim kućama (video/audio, foto, štampa, digital).

Finansije i pravo za marketingaše i prodavce
Otklanjamo mnoje nejasnoće i objašnjavamo jezikom ljudi iz marketinga i prodaje neophodne pojmove iz finansija i prava. Kako upravljati P&L-om kategorije, pratiti i upravljati osnovnim finansijskim parametrima, zbog čega su potrebni finansijski izveštaji i šta sve iz njih možemo da saznamo? Od pravnih tema pokrivamo: Kako zaštiti svoj brend, osnove autorskih prava, primenu GDPR-a i organizaciju promocija i nagradnih igara.

Storytelling u B2B prodaji i Sales Pitch
Postoje ljudi koji prezentuju tako inspirativno, da je nemoguće ne reći „da“. Veština prezentovanja se, naravno, uči i razvija, a najvažniji korak u pripremi dobre prezentacije je razvijanje priče. U današnjem svetu, borba za pažnju je ključna za uspeh prodaje, a sposobnost da kreirate dobru priču je ključna stvar da vas primete i pažljivo saslušaju. Ovo je trening koji podučava i inspiriše na velika dela.

Marketing planiranje i budžetiranje
Napraviti odličan marketing plan, koji će biti u funkciji ciljeva i ostvarivati ih, spada u domen “umetnosti”. Kroz ovaj trening prolazimo kroz sve faze izrade marketing plana i budžeta, bez obzira u kojoj industriji radite. Kao i u svakom važnom projektu, priprema je i ovde više od pola posla. Naučićemo kako da se fokusiramo na bitne informacije i kako da ih prikupimo, tako da ih imamo spremne u trenutku kada su nam potrebne za izradu plana i budžeta.
O Sprint treninzima
Prataći svetske trendove, za ljude sa manjkom vremena, razvili smo intenzivne i visoko efikasne SPRINT treninge. Cilj nam je da polaznicima, na efikasan način i u kratkom vremenskom intervalu, omogućimo razvoj i usvajanje novih veština. Nakon završenog sprinta, svi polaznici dobijaju link za praktični rad, koji se radi on-line.
Treninge koji su pred vama su pripremili ljudi koji se, već godinama, na liderskim pozicijama, bave izgradnjom i upravljanjem brendovima, razvojem prodaje, kompanija, biznis modela i najvažnijim resursom – razvojem ljudi.
Kome su namenjeni
Ovaj serijal treninga je namenjen:
- menadžerima koji upravljaju brendovima, marketing komunikacijama, prodajnom strategijom i operativom
- marketing menadžerima koji upravljaju digitalnim komunikacijama i community menadžmentom
- top menadžerima koji upravljaju poslovnom strategijom
- preduzetnicima, koji upravljaju svim funkcijama svog biznisa
Vaš trener Stefan Ivanović

Stefan Ivanović ima iskustvo na liderskim pozicijama u timovima koji su razvijali brendove: McDonald’s, Audi, Doncafe, Centroproizvod, Nestle Ice Cream, Lesaffre, Don Don, Pons Čačak, Jasen Kraljevo, Mega i brojne druge:
- CEO, konsultant, trener i mentor 1:1 @ ePlus, Belgrade (Serbia) / specijalizovana agencija za B2B i B2C marketing i prodajne strategije
- Rukovodilac timova izrade strategije brendiranja turističkih regiona Starogradsko polje na Hvaru (2020.) i Cetinska Krajina (2019.) sa razvojem operativnih planova i budžeta za digitalne i off-line komunikacije na ciljnim tržištima
- Konsultant u programu podrške razvoja tržišne konkurentnosti i izvoznog kapaciteta za mala i srednja preduzeća u Srbiji (SECEP), vođen od strane International Development Ireland (IDI)
- Autor treninga Izvoz – planiranje i realizacija, za program podrške proizvođačima prehrambenih proizvoda, finansiran od strane USAID (2019.) i koautor treninga Abeceda izvoza sa Alessandrom Silvestrijem, realizovan za potrebe Razvojne agencije Srbije (2017.)
- COO @ Jasen, Belgrade / Kraljevo (Serbia)
- Regional Account Director CEE @ DDB Worldwide, Bucharest (Romania)
- Generalni direktor @ DDB Worldwide, Sofia (Bulgaria)
- Izvršni direktor @ DDB Worldwide, Skopje (Northern Macedonia)
- Account Director @ DDB Worldwide, Belgrade (Serbia)
- Direktor marketinga i izvoza @ Doncafe (Strauss Group)
- Direktor marketinga @ Nestle Ice Cream, Belgrade
- Direktor marketinga @ Centroproizvod, Belgrade
- Direktor marketinga i komercijalnih poslova @ FK Crvena zvezda, Belgrade
- Account Manager @ Mark Plan, Pančevo
- Autor stručnih članaka u vodećim B2B publikacijama: Trendovi u prehrambenoj industriji 2022; Abeceda izvoza (sa Alessandrom Silvestrijem); Sponzorstvo u sportu; Unapređenje prodaje „korak-po-korak“
Oficijelni Sertifikat
Svi polaznici na kraju treninga dobijaju Oficijelni sertifikat o pohađanju, sa taksativno navedenim temama koje su obrađene. Imajući u vidu stručnost predavača i kvalitet naših treninga, Sertifikat je prepoznat od strane vodećih kompanija i organizacija u regionu. Informacija o Oficijelnom sertifikatu se nalazi ovde.
Rezultat
Na kraju svakog SPRINT treninga, bićete bogatiji za:
- Znanje i veštinu za poboljšanje profitabilnosti i volumena prodaje na kreativan način
- Usvojeno praktično znanje – kako da upravljate razvojem brendova i sistemom brendova
- Metodologiju razvoja brendova koji targetiraju precizno određena tržišta
- Nove kreativne poglede na budućnost svog proizvoda, usluge, odnosno brenda
- Korak po korak metodologije
- Uvid u ponašanje potrošača i Customer Experience
- Oficijelni sertifikat o pohađanju treninga
Cena i pogodnosti
Za više informacija, kliknite na dugme ispod!