Treninzi i obuke 2022.

Katalog otvorenih treninga i obuka za 2022. godinu

Otvorene treninge zakazujemo po unapred utvrdjenom mesečnom planu. Izvode se po unapred utvrđenom planu i programu, u vreme koje je zakazano. Ukoliko kao pravno ili fizičko lice želite da organizujemo, modifikujemo ili kreiramo trening program na osnovu vaših potreba i u vreme koje vama odgovara, budite slobodni da nas kontaktirate.

Brend arhitektura

Svi brendovi koje imate u portfoliju, ili koje ćete u budućnosti imati – treba da imaju jasne uloge u kojima su najbolji na tržištu, kao što ih na primer, imaju imaju fudbaleri u vrhunskom timu: odbrambeni igrači brane gol, a centarfori daju golove.

Brend arhitektura je najefikasniji poznati alat za:

  • pozicioniranje na segmentu tržišta sa najvišim prodajnim potencijalom
  • borbu protiv cenovne i nelojalne konkurencije
  • rast prodajnog volumena uz povećanje profitabilnosti
  • jačanje pregovaračke moći
  • opstanak i rast na dinamičnom tržištu

Trening sadrži praktični deo, koji olakšava usvajanje materije i rezultira otvaranjem novih vidika u marketing komunikacijama, prodajnom pristupu i razvoju novih proizvoda i tržišta.

Design Thinking

Design Thinking jeste metodologija koja nam pomaže da dubinski razumemo ciljnu grupu, njihove probleme koji čekaju (bolja) rešenja i kako da generišemo proizvode, usluge, koncepte ili sadržaje koji će biti prihvaćeni na tržištu.

Zbog brzine svoje industrije, softverske i IT kompanije su u poslednjoj deceniji napravile strahovite pomake u metodologijama koje omogućavaju dubinske uvide i dizajniranje inovativnih rešenja za svoje korisnike.

Design Thinking je metodologija koja je primenljiva u svim industrijama i obavezna ukoliko imate potrebu da stalno pratite potrebe svojih potrošača i kreirate nove proizvode i usluge koji će pobeđivati konkurenciju.

Naučite sa nama kako da koristite Design Thinking metodologiju u različitim industrijama

Re-Branding

Re-branding je trening koji odgovara na pitanje: „Kako se uspešno može promeniti mišljenje koje ljudi imaju o vašoj kompaniji ili proizvodima – i zbog čega nam je potrebno da to uradimo“?

Univerzalni odgovor na ovo pitanje jeste metodologija, koju koristimo da bismo ustanovili da li zaista postoji potreba za promenom identiteta brenda, a zatim, ako je odogovor da – koji je najefikasniji i troškovno optimalan metod da se to i sprovede.

Izazovi na koje nailazimo tokom procesa rebrendiranja su brojni: kako da ne izgubimo stare lojalne potrošače, kako da tržište ne dovedemo u zabunu; kako da promene operativno sprovedemo u život..? Da li promena znaka i logotipa prvi ili poslednji korak u ovom procesu?

Asertivna komunikacija

Asertivnost jeste osobina koja je kombinacija samouverenosti i samosvesnoti. Asertivna komunikacija nam omogućava da na efikasan način komuniciramo sa drugim jedinkama, u situacijama kada osećamo da su ugroženi naši interesi, osećanja ili prava.

U uslovima pandemije, kada nismo uvek u mogućnosti da imamo neposrednu komunikaciju uživo sa klijentima ili članovima svog tima, možemo se suočiti problemima u ostvarivanju svojih ciljeva. Ovaj trening nas uči asertivnoj komunikaciji i kako da se izborimo za ostvarivanje svojih ciljeva, na način koji je u potpunosti prihvatljiv vašim klijentima, kupcima ili članovima tima.

Pogodnosti

Prvi put kada se registrujete u našu bazu, dobijate na poklon unikatni promo-kod, koji vam omogućava 25% popusta na jedan naš trening. Svaki promo-kod je unikatan, vezan je za e-mail adresu i važi 12 meseci. Registrujte se na sajtu www.eplus.rs i preuzmite svoj PROMO kod .

Prilikom prijavljivanja za trening koji želite da pohađate, u rubrici „napomena“, nalepite vaš promo kod. Popust će vam se obračunati prilikom izdavanja predračuna. VAŽNO: Promo kod možete kombinovati sa svim drugim pogodnostima koje nudimo. Svi popusti i pogodnosti koje ostvarite se sabiraju.

U ponudi su opcije plaćanja:

  • na 3 jednake mesečne rate
  • na 2 jednake mesečne rate (popust -10%)
  • avansno plaćanje – pre treninga (popust -20%)

Grupne prijave

Ukoliko se 3 ili više osoba jednom prijavom prijavljuje za isti trening, SVI ostvaruju cenu kao za avansno plaćenje: popust -20%, a plaćanje za članove grupe je na 2 mesečne rate. Kod prijave grupe, nije uslov da su svi prijavljeni iz istog pravnog lica. Možete se zajedno prijaviti sa kolegama, klijentima, kupcima ili prijateljima.

On-line izvođenje treninga

Usled nestabilne epidemiološke situacije koja onemogućava bezbedno održavanje treninga uživo, iste do daljeg održavamo on-line, na Zoom platformi. Svi polaznici nakon kompletirane prijave dobijaju elektronsku pozivnicu (link) sa kojom će moći da pristupe i interaktivno učestvuju u treningu sa svog računara ili mobilnog uređaja, bez obzira da li imaju ili nemaju Zoom aplikaciju.

Ukoliko imate pitanja tokom treninga, u Zoomu postoje opcije slanja poruke i „dizanja ruke“. Nakon što podignete ruku ili pošaljete poruku, predavač će prvom zgodnom prilikom zastati da bi odgovarao na pitanje. Na sva pitanja polaznika biće odgovarano tokom samom treninga ili eventualno pismenim putem nakon održavanja, ukoliko ne bude moguće uživo. Na kraju svake celine ostavlja se vreme za diskusiju, tokom koje svaki polaznik ima mogućnost učestvovanja.

Zoom platformu smo odabrali jer je izuzetno jednostavna za korišćenje. Kratko upustvo sa linkom za pristup ćemo poslati svim polaznicima 2 dana pre početka treninga. Za sva pitanja i podršku nas možete kontaktirati na način koji vam je najpogodniji.

Sertifikat

Svi polaznici na kraju treninga dobijaju Oficijelne Sertifikate o pohađanju, sa taksativno navedenim temama koje su obrađene tokom treninga. Sertifikat se izdaje na srpskom i na engleskom jeziku u elektronskom formatu. Na zahtev polaznika, može se potvrditi autentičnost sertifikata trećim stranama.