Novi brend na tržištu

Svetski lider u proizvodnji kvasca, francuska kompanija Lesaffre, poverila je našoj agenciji posao kreiranja novog brenda kvasca. Stari proizvod iz ranijih godina nije adekvatno komunicirao, ali je imao prepznatljivu plavu ambalažu.

Kao sam početak, uz podršku specijalizovane agencije za istraživanje tržišta, uradili smo kvantitativno i kvalitativno istraživanje. Nakon opsežnih mera prikupljanja i obrade podataka pristupili smo radu i rezultat je na tržištu.

U skadu sa informacijama koje smo obradili i “insight”-om koji smo dobili, zadržali smo prepoznatljive elemente ambalaže. Ali smo uradili i značajno osveženje.  Proces “naming-a” ili davanja imena novom brendu je doveo do imena “Alfa”. Dizajnersko rešenje je na liniji da novi prooizvod zbliži sa ciljnom grupom. Proces uvođenja novog proizvoda je izveden etapno. U prvoj fazi koristili smo dominantno elemente sa starog pakovanja, zbog velike baze lojalnih potrošača. Njima smo preko POS materijala prenosili poruku o “dobrom, starom kvascu, u novom ruhu”.

Slogan kampanje kojom je Alfa kvasac lansiran je “Da naraste do neba”…  Poslušajte našu pesmicu i pogledajte kako je izgledalo lansiranje: https://www.youtube.com/watch?v=KI0hpQDYQKQ&t=27s

Nakon što smo odradili dizajn ambalaže i pripreme za štampe, prvo je izvršeno takozvano “punjenje” tržišta, pa nakon što su postignuti numerički i težinski ciljevi u distribuciji, započeta je i medijska kampanja, koja je dovela do fantastičnih razultata, kako u prodaji, tako i u kreiranju željenog imidža novog brenda.

Pretpremijerno predstavljanje novog brenda je organizovano na najvećoj svetskoj sajamskoj manifestaciji World Expo u Milanu. Domaćin nam je bio paviljon Republike Srbije.  Svetka izložba u Milanu u potpunosti bila posvećena hrani. Alfa kvasac je bio na usluzi srpskim i italijanskim pekarima i mastorima kuhinje da ga uživo isprobaju i naprave svoja fina peciva. Oni su bili prezadovljni, a publika u Milanu je bila oduševljena!

Od nacionalnih medija koristili smo radio i print, dok smo za mesta prodaje imali uzbudljivu BTL promociju: “Prvo mesto za vaše testo!”, koja je izuzetno uspešno aktivirala potrošače.