Novi brend na tržištu

Svetski lider u proizvodnji kvasca, francuska kompanija Lesaffre, poverila je našoj agenciji posao kreiranja novog brenda kvasca na domaćem tržištu. Stari proizvod koji je nasledjen iz ranijih godina nije bio adekvatno brendiran, ali je imao prepznatljivu plavu ambalažu. Kao sam početak, uz podršku specijalizovane agencije za istraživanje tržišta, uradili smo kvantitativno i kvalitativno istraživanje i sproveli opsežne mere prikupljanja podataka koji će nam biti od presudne važnosti u donošenju odluka o budućem brendu.

ALFA1 ALFA2

U skadu sa informacijama koje smo obradili i “insight”-om koji smo dobili, zadržali smo prepoznatljive elemente ambalaže, ali smo uradili veliko osveženje.  Proces “naming-a” ili davanja imena novom brendu je doveo do imena “Alfa”, a dizajnerski je rešen na nalin koji će ga, u skladu sa klijentskim brifom i insajtom potrošača, zbližiti sa ciljnom grupom. Proces uvođenja novog proizvoda je izveden etapno, gde smo u prvoj fazi koristili dominantno elemente sa starog pakovanja, kako ne bismo dovelo u zabunu stare, lojalne potrošače, kojima smo i preko POS materijala preneli poruku o “dobrom, starom kvascu, u novom ruhu”.

Slogan kampanje kojom je Alfa kvasac lansiran je “Da naraste do neba”…  Poslušajte našu pesmicu o ovom kvascu:

OBLACI Picture1

Nakon što smo odradili dizajn ambalaže i pripreme za štampe, prvo je izvršeno takozvano “punjenje” tržišta, pa nakon što su postignuti numerički i težinski ciljevi u distribuciji, započeta je i medijska kampanja, koja je dovela do fantastičnih razultata, kako u prodaji, tako i u kreiranju željenog imidža novog brenda.

wobler ND STUDIO_004

Pretpremijerno predstavljanje novog brenda je organizovano na najvećoj svetskoj sajamskoj manifestaciji World Expo 2015, na paviljonu Republike Srbije.  Svetka izložba je 2015. godine u potpunosti bila posvećena hrani. Alfa kvasac je bio na usluzi srpskim i italijanskim pekarima i mastorima kuhinje da ga uživo isprobaju i naprave svoja fina peciva. Oni su bili prezadovljni, a publika u Milanu je bila oduševljena!

20151011_152832 20151011_153946

 

Od nacionalnih medija koristili smo radio i print, dok smo za mesta prodaje imali uzbudljivu BTL promociju: “Prvo mesto za vaše testo!”, koja je izuzetnoo uspešno aktivirala potrošače.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *