Digital

Današnji potrošač puno vremena provodi na internetu, kako bi prikupljao informacije, gradio svoje stavove i donosio odluke koje se tiču kupovine.

Zbog toga smo i mi posvećeni tome kako da komuniciramo sa potrošačem kada je on izložem digitalnim kanalima. Od nas možete da očekujete:

  • delotvorne celovite strategije komuniciranja, koje prate ciljnu grupu u svim fazama donošenja odluke o našem brendu ili proizvodu
  • Proizvodnju kvalitetnog sadržaja (content) koje će ostvariti zacrtane ciljeve
  • Izradu i upravljanje web sajtovima i portalima, upravljanje društvenim mrežama, efikasno digitalno oglašavanje
  • Selekciju i upravljanje komunikacije preko digitalnih influensera
  • Offline events koji osnažuju dejstvo online komunikacije

CASE STUDY – Pons

Web dizajn i produkcija, društvene mreže, proizvodnja kontenta…

 

CASE STUDY – Maloprodajni lanac MEGA

Brendiranje grupe portala u skladu sa modelom akvizicije kupaca i interesovanjima ciljnih grupa

 

CASE STUDY – Don Don

Web dizajn korporativnog sajta

 

CASE STUDY – Druženje sa FB fanovima:

Za najaktivnije pratioce Fejsbuk stranice “Mesimo zajedno”, organizovali smo motivaciono druženje, sa ciljem da podelimo zajednička iskustva i da naučimo nešto novo. Druženje smo organizovali u modernom BAKING CENTRU kompanije Lesaffre, a moderatori druženja su bili popularni voditeljski par Gorica i Dragan.

Lesaffre_040 Lesaffre_058

Prvo su nam ljubazni domaćini demonstrirali kratki kurs o tome kako se prave pravi pravcati kroasani na francuski način, nakon čega smo svi pomagali da se oni lepo dekorišu.

Lesaffre_093 Lesaffre_089

Dok su se kroasani pekli, mi smo diskutovali i razmenjivali iskustva…

Lesaffre_128 Lesaffre_158

… a na kraju smo imali mini kurs fotografije… kako da nam na fesju i Instagramu budu vrhunske fotke…

Lesaffre_238  Lesaffre_253

Nama je bilo jako zabavno…

Lesaffre_169 Lesaffre_189

 

 

NAZAD NA GLAVNI MENU

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *