B2B Prodaja & Marketing

B2B (Business-to-Business) koncept prodaje i marketinga između pravnih lica tretiramo na nivou H2H – kao odnos između ljudskih individua. Jer u svakoj kompaniji kojoj težite da prodate postoje ljudi, koji donose odluke i stavove o vašim proizvodima i uslugama, koji pregovaraju sa vama i koji donose odluke o kupovini. Upravo to dodavanje „humanog“ elementa, u današnjem svetu digitalnih komunikacija koje vode ka velikoj hiperkonektovanosti, kreira poverenje u brend, odnosno proizvod ili uslugu.

B2B kupci imaju veoma različite potrebe od krajnjih korisnika, te se njima mora pristupati na prilagođen način. Zapravo, u današnjem svetu briše se jasne razlike između B2B i B2C i sve postaje H2H (Human-to-Human), gde se ceo odnos između prodavaca i kupaca transformiše u odnos dva jedinstvena ljudska bića i sva komunikacija se prilagođava individualnim jedinkama, uz korišćenje sofisticiranih alata za prenošenje poruka.

Zahvaljući intenzivnom i aktivnom iskustvu naših vodećih eksperata u prodaji i marketingu, u mogućnosti smo da ponudimo superiorna rešenja koja pokazuju delotvornost već i u kratkoročnim realizacijama.

Odabrane reference u B2B prodaji i marketingu koje če vam približiti našu ekspertizu u B2B prodaji i marketingu:

  • Lesaffre RS, vodeća svetska kompanija na tržištu kvasca, mikseva i poboljšivača za pekarsku industriju – permanentne aktivnosti na polju unapređenja poslovanja sa B2B kupcima:
  • Zepter International, mutlinacionalna kompanija, lider u mnogim kategorijama premium proizvoda, prisutna u 55 zemalja sveta – formiranje, upravljanje i razvoj prodaje B2B tima; razvoj saradnje sa velikim maloprodajnim sistemima; lansiranje Tesla HyperLight Eyewear na F1 trci u Monte Carlu 2019:
  • Kvasac,  Zagreb, deo Lesaffre grupacije, vodeće svetske kompanije na tržištu kvasca, mikseva i poboljšivača za pekarsku industriju – uvođenje novog portfolija proizvoda za profesionalne kupce, kao i razvoj kluba lojalnosti profesionalnih kupaca
  • Doncafe, Beograd, jedna od liderskih kompanija na tržištu kafe u Adriatic regiji – razvoj marketing strategije, razvoj brend arhitekture, razvoj portfolija proizvoda i brendova, razvoj saradnje sa velikim maloprodajnim lanicma i prodavcima na malo; eksportne aktivnosti na tržištima regiona, organizacija marketing komunikacija i promotivnih aktivnosti:
  • FK Crvena zvezda, Beograd, razvoj sponzorskog pula za najveći brend iz Srbije u svetu, kao i razvoj poslovne saradnje sa vodećim svetskim kompanijama i organizacijama; razvoj brenda FK Crvena zvezda; razvoj koncepta maloprodaje i ugostiteljstva; razvoj digitalnih kanala komunikacije, organizacija događaja i upravljanje odnosima sa javnošću:
  • Pons. Čačak, vodeća pekarska indusrija Centralne Srbije, razvoj poslovanja sa velikim sistemima, razvoj brend arhitekture, razvoj strategije i poslovnog modela, re-brendiranje kompanije i maloprodajnog lanca:
  • Poslovni coaching i treninzi iz oblasti marketinga, prodaje, razvoja novih tržišta, upravljanja izvoznim aktivnostima, kako za klijente, tako i okviru EU podržanih projekata, kao i projekata Razvojne agencije Srbije i USAID-a u cilju razvoja poslovanja domaćih malih i srednjih preduzeća:

 

CASE STUDY – Otvaranje Baking Centra za velike industrijske kupce u Beču, Austria

Za francusku kompaniju Lesaffre, svetskog lidera u proizvodnji kvasca i mešavina za pekarstvo, osmislili smo i organizovali launch event – otvaranje specijalizovanog Baking Centra u Beču, za velike industijske klijente iz Centralne Evrope. Za potrebe eventa proizveli smo obiman video materijal kojim smo predstavljali novi proizvode, kao i animacije koje su se putem hologramske projekcije ostavile snažan utisak na zvanice. Kratki film sa eventa možete pogledati na našem YouTube kanalu: https://www.youtube.com/watch?v=fDrUPnXPo2k

 

 

NAZAD NA GLAVNI MENU